1 vecka kvar!!

Om en exakt en vecka befinner jag mig i ett annat land med varmare breddgrader. Åh! Kan inte fatta det! Tiden rinner ju bara iväg! Och det är så mycket som måste köpas och fixas innan. Imorrn åker jag till farsan för att skriva ut alla flyghandlingar och hämta ut lite brev. Sedan måste jag shoppa lite grejjer som tagit slut. Åh cant wait! Det är verkligen jobbigt att bo här. Behöver en paus från allt elände. Blir så arg på syrran ibland. Jag har tur som har vänner som kan få mig på bättre humör. Måste också berätta att jag blivit en riktig Youtube älskare. Jag har haft youtube i flera år men nu är jag inne minst en gång om dagen. Det har också hjälpt mig att bearbeta min vrede och också fått mig att tänka på annat. Jag är inne på Youtube mer än vad jag tittar på tv. Förutom var det tvärtom. Men det finns så himla mycket man kan hitta på Youtube, har lärt mig väldigt mycket tack vare Youtube. Och framförallt har jag inspirerats en hel del tack vare Youtube. Men jag är inte bara inne där för kunskap, har börjat följa en massa random människor från USA och följt deras liv. Det är riktigt intressant och kul att följa, människoälskare som jag är. :-) I söndags var vi på Junibacken med farsan, småsyskonen och småkusinerna. Det var riktigt kul faktiskt. Den där platsen är ju rena rama paradiset för barn. Älskar mina små pluttisar så mycket. Det var en riktigt family day <3 En annan positiv grej är att jag faktiskt gått upp i vikt! Sist jag vägde mig, vilket var för ca 2-3 månader sen, så vägde jag 42 kilo. Nu väger jag 45 kilo! Riktigt glad och tänker fortsätta på detta spår! Nu ska jag titta vidare på lite mer Youtube klipp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0