Utbildningstart

Shit vad irriterad jag var när jag skrev inlägget sist. Det värsta var att de blev vänner igen nästa dag som att inget hänt.
 
Jag har på sistonde varit väldigt rädd att syrran ska komma åt min blogg. Speciellt nu när hon själv har börjat blogga.
 
Iallafall, på tal om något helt annat. Idag är det nämligen första dagen för utbildningsstart på mitt nya jobb. Jag är så jävla nervös. Vill ju att allting ska gå bra. Det här arbetet verkar riktigt seriöst och det känns som att det kan klassas som mitt första riktiga jobb. Det jag hoppas mest är att jag kommer trivas både med arbetet och med arbetskamraterna. Utbildningen är på kvällstid i 6 timmar så jag kommer komma hem runt halv elva kvart i elva varje dag i två veckor, sen börjar arbetet på riktigt. Så min vardag kommer ju definitivt ställas om nu. Till exempel måste jag tänka om när det gäller att laga mat och diska och så, kan ju direkt inte göra det när jag kommer hem, så det får väl bli innan jag drar. Och middag äter jag där numera. Det känns skönt att jag får börja nu, delvis på grund av pengarna (är så jävla pank!) och delvis på grund av det här med Ursula 2. Det ska bli så skönt att få komma bort från hemmet och ha annat att tänka på. Få nya rutiner och kanske till och med få nya vänner. Vi får se. Är så rädd för att bli besviken och därför vågar jag inte förvänta mig för mycket.
 
Anyways, berättar mer när jag kommer hem ikväll. Nu ska jag försöka sova igen, har sovit jättedåligt inatt och det är inte bra för vill vara pigg och alert nu när det är första dagen.
 
We'll see how it goes! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0