Dag 4 / Medium / Ursula 2

Orkade aldrig skriva i torsdas när jag kom hem. Men dag 4 var minst lika jobbig och denna gång fick vi testa våra kunskaper på ett praktiskt sätt och jag var supernervös. De senaste dagarna har jag bara tänkt: tänk om man kunde spola tillbaka tiden? Men antar att det bara är att gilla läget and suck it up. Idag åkte jag till bibblan för att plugga lite på det jag lärt mig. Det bara måste sitta, jag har inget annat val.
 
Idag gick jag även själv, och träffade ett medium, och måste säga att jag vart sisådär nöjd denna gång, jag brukar gå därifrån och känna mig typ frälst och jätte tillfredställd, men denna gång var jag inte lika nöjd även om hon tog upp saker som stämde, men också en hel del som inte stämde. Det som gjorde det ännu mer surt var att hon hade höjt priset, det var skyhögt. Hade jag vetat det innan jag skrev upp mig hade ja definitvt gått till ett annat medium för billigare pris. Och det värsta är att jag är superpank just nu. Funderar nästan på att låna från syrran. Men jag var tvungen att göra detta med tanke på att det var så mycket som hänt sist jag var där. Det var dock en grej som mediumet tog upp som gjorde mig riktigt glad. Hoppas bara att det stämmer. Jag frågade mediumet om ursula 2 (men berättade aldrig vem hon var, jag sa bara "en person") (och hon fick fram att det var en "inneboende" och inte en familjär person, alltså inte släkt, vilket stämmer bra),och vad mammsen tyckte om henne. Hon sa att hon fick en dålig känsla, att mammsen gjorde en upprörd min, att det inte fungerade bra hemma och att hon har på känn att det inte kommer att hålla (alltså att hon kommer att flytta ut). När hon sa det höll jag nästan på att svimma av lycka. Jag hoppas verkligen att detta stämmer. Och att det händer fort, innan jag åker och pluggar.
Mediumet tog även upp min nya tjänst, att hon var väldigt stolt över att jag fått den. Det kändes också bra, att hon hade sett det, och att man fick lite uppskattning, vilket man annars aldrig får. Dock tog hon aldrig upp det här med mina resor, främst den första resan, vilket kändes konstigt i och med att den resan var en väldigt stor och viktig del av mitt liv, jag menar jag åkte hela vägen till andra sidan atlanten, helt själv, och jag var borta i hela 3 veckor och det hände ju massor med grejjer därborta. Men kanske nästa gång. Det är inte mycket man hinner klämma in på 15 minuter. Det var mer saker hon tog upp men jag väljer att skriva ner det som för mig var viktigast. 
 
Både idag och igår var det Ursula 2's tur att laga mat men det gjorde hon varken igår eller idag. Hade det varit jag hade jag fått laga mat två dagar i rad för att kompensera typ, men hon kommer inte få behöva göra det. Det är så irriterande när man kommer hem döhungrig och så ser man att det inte finns någon lagad mat i köket, inte ens bröd som man kan göra mackor av. Jag skulle inte klaga om det var min tur att laga men det var ju hennes, och nu har hon skippat det två gånger. Så nu har jag behövt stå i köket och laga mat när jag kommer hem vid 23. Maten tar ju slut mycket fortare nu när vi är 3 också. Hade jag pengarna skulle ja gått och handlat oftare men jag är somsagt pank.
 
Jag blir typ galen. Hela tiden går jag runt och tänker hur det kommer bli den dagen vi konfronterar syrran och visar henne bevisen på att hon flirtar med andra och vänstrar. Men jag försöker att inte tänka så mycket på just nu när jag snart har prov och sånt som måste tas i första hand. Tackade till och med nej till att gå på halloween fest idag för att jag var tvungen att plugga. Jag hoppas verkligen att det går allt bra, håller tummarna. Imorgon ska jag iväg till bibblan igen för att plugga lite till.
 
Vi hörs kära blogg
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0