Iphone och intressanta appar!

Om en vecka ungefär har jag bloggat i 4 år! Fyra hela år! Can you imagine?! Helt sjukt. Känns som att det var igår som jag satt där och skulle börja skriva om farsan och Ursula. Jag älskar bloggandet fortfarande lika mycket! Visst kommer det perioder då man inte riktigt är sugen på att blogga, men man vill alltid tillbaka till skrivandet, jag har aldrig tänkt att jag helt vill radera bloggen.
 
Nu till något annat. Jag köpte ju min Iphone och herremingud vad jag älskar den. Är superglad att jag köpte den! Alltså jag kan helt seriöst hålla på med i timmar. Det är hemskt har blivit beroende. Ända sen jag fick den har jag suttit på den i timmar och hållt på med alla appar. Idag var till exempel en sådan dag. Hemskt! Till och med syrran poängterade det. Undrar när jag börjar tröttna, om jag någonsin kommer göra det haha finns ju så mycket att upptäcka! Och det finns en particular sak som jag tänker på också som har fått mig helt fast och som gör att jag inte kan låta bli att använda telefonen men jag tror jag struntar att ta upp det i bloggen nu, känns som att det behövs lite mer belägg innan jag kan börja ta upp saker. Har lärt mig att det inte är bra att ta upp vissa saker i bloggen för tidigt, det brukar bara förstöra allting. Jag var mästare på att göra det förut här i bloggen men nu har jag lärt mig. Jag kan iaf avslöja att det är nånting som får mig att känna mig riktigt bra, det får mig att tänka till väldigt mycket, men på det stora hela får det mig att må riktigt riktigt bra. Kanske kommer det upp senare i bloggen om jag känner att det är värt att ta upp=).
 
Idag kunde ja sova ut utan att bli störd av Ursula 2. Hon brukar alltid komma in till rummet när jag sover och föra ljud genom att högt leta efter kläder och slå in lådorna i garderoben, eller så slår hon igen dörren när hon lämnar rummet. Eller så lämnar hon dörren öppen så har hon superhögt ljud på teven satt det inte går att somna om. Suck!
 
Aja bloggen måste sova, det är ju snart halv fem på morgonen. Det är helt sjukt vad dessa iphones gör mot en. Natti natti! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0