Snart Snart Snart!!!!:D

Hej bloggen! Snart åker jag iväg på min efterlängtade resa! Jag kommer att vara borta i hela 3 veckor. Jag är så otroligt nervös, det går ej att beskriva i ord. Flygresan är lång och jag kommer vara helt själv. Fattar inte vad jag gett mig in på egentligen men jag måste göra det, jag måste utmana mig själv. Jag älskar att utmana mig själv, att se hur mycket jag klarar av. Jag hoppas verkligen att resan blir värt allt jag betalat för, det har inte varit billigt direkt, runt 40 tusen kronor allt som allt. Better be worth it.

Iförrigår träffade jag min kusin som pluggar och bor i USA men är här nu under sommaren. Det märktes verkligen att det var längesen vi prata för vi gick igång som radiopratare, prat nonstop i timmar. Vid träffades runt kl 16 och jag kom hem runt 1 på natten. Hon är verkligen någon som man kan prata om allt med, som man kan lita på och någon som förstår mig. Det var verkligen skönt att få prata med henne igen.

Syrrans tjej är ju här och jag står fortfarande fast vid att hon är konstig. Ibland kan hon vara snäll, men ibland är hon så jävla kaxig att man blir riktigt irriterad. Och så hjälper hon inte till heller, hon diskar väl ibland men hon gör inget jämfört med mig och syrran. Ska bli så skönt att få komma bort nu! Har även två andra resor planerade men det är bara weekend-resor. Så det blir mycket resande i år! Precis som jag ville!

Nu ska jag gå och äta! So long my lovely blog!
Trackback
RSS 2.0