Sista inlägget innan resan!

Ååh är så glad, mitt hår har växt! För ca 4-5 månader sen hade jag massvis med eksem i hårbotten och jättemycket kala fläckar. Nu har det mesta växt igen, det är fortfarande väldigt tunt på mina sidor, men generellt sätt har det växt otroligt mycket! Mitt hår växer egentligen sjukt långsamt, även när jag tar hand om det, men jag är bara så glad att det växt, även om det för någon annan är väldigt lite. Jag ska göra allt nu för att inte förstöra detta, mitt hår mår rikigt bra nu och det ska jag vekrligen försöka vidhålla.

På tal om något helt annat så åker jag om mindre än en vecka! Så om en vecka är jag där med andra ord! Det känns helt sjukt och nu börjar faktiskt nervositeten stiga. Jag är så sjukt nervös men det kommer nog gå bra, känner mig ganska trygg i och med att jag har planerat saker och ting väl. Ser verkligen framemot denna resa och med det sagt är nog detta mitt sista inlägg innan jag åker. Kommer inte hinna blogga under veckan, jobbar heltid och har lite små saker att fixa innan jag åker och lite vänner att träffa.

Så med det säger jag, So long kära blogg, vi ses när jag är tillbaka!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0