Slumpmässiga sammanträffanden, gång på gång!!!!!!!!!!!!

Idag hade vi tenta! Så otroligt skönt att den är över. Jag tyckte att tentan var enkel men ändå svår. Frågorna var enkla men ändå kluriga, man var ju tvungen att tänka till. Som sagt, att plugga på högskola är inte svårt, det är bara mycket. Jag måste dock medge att detta har varit en av de mest mest intressantaste delkursen ever. Har lärt mig så mycket, så så mycket som jag även kommer ha nytta av i mitt framtida liv. Hejdå moment livslopp och personlighetspsykologi, it was so nice to know ya!

Iförrigår berättade jag ju om killen som jag dör för och alla sjuka "out of the blue" och random sammanträffanden som har inträffat med honom. Idag kom två par till av dessa randomheter. Först så kom vi till skolan samtidigt. (Utav alla tider man kunde komma till skolan imorse, så kom han, bara någon sekund efter att jag klivit in på bibblan!). Sedan under tentan så gick han på toa bara någon minut efter att jag hade varit där. (Han visste inte att jag hade varit på toa, han satt längre fram så det skulle vara omöjligt för honom att veta och se mig gå dit). Tänk att våra kissblåsor behövdes tömmas under samma tidpunkt. Hahaha!!!! Nejmen seriöst, är det inte lite sjukt? JUSTE en till grej, han satte sig bara några meter framför mig. Utav ALLA platser som fanns (och tro mig, det finns många platser i tentasalen, den är lika stor som en gympasal, om inte större, och det fanns många lediga platser) så satte han sig bara några meter ifrån mig. På en plats där jag verkligen kunde se honom när jag tittade upp. Ärligt talat, det börjar bli för många sammanträffanden nu, jag tror inte längre att allt sker utav ren slump, ödet vill föra oss samman haha. Okej okej jag kanske överdriver lite.... men är det ändå inte lite skumt, alla dessar sammanträffanden?
Jag måste betona att vi är en väldigt stor klass, nästan upp till 100 stycka, därför känns allt ännu mer sammanträffligt!

När han kom till skolan frågade han mig och mina kompisar vart vi skulle vara, i vilken sal. Mina kompisar visste inte men jag visste så jag svarade. Vi fortsatte ha lite ögonkontakt innan tentan började.

Jag vet att han har en flickvän (en dålig flickvän) men jag kan inte hjälpa att jag känner såhär.
På bussen på väg hem efter tentan tänkte jag: Fan, kan han inte bara göra slut med sin flickvän nu!
Han är lite som en kvinna som blivit psykiskt misshandlad av sin man, treats her with disrespect men vill fortfarande inte vill lämna honom. Han måste förstå att han förtjänar så mycket bättre.

Och hans blickar, jag dör varje gång. Kan inte förklara hur han ser ut, men han ser typ ut som en valp, en sexig valp! haha. Han är liksom söt och snygg samtidigt! Han har brunt hår och jättefin kroppsbyggnad. Det ända som fattas nu är att se om det finns kemi. Jag har dock utifrån facebook (ja, man kan få reda på jättemycket om en person bara genom att kolla in dennes facebook) dragit slutsatsen att killen har en fin, empatisk, smart, snäll och humoristisk personlighet. Jag vet, han låter perfekt.

Någon säg mig, hur ska jag tolka hans ögonblickar? Det behöver ju inte betyda att han gillar mig. Han kanske tycker jag är skum? Eller så kanske han vill prata men inte vågar? Åh!! Jag behöver någon som kan ge mig klarhet i detta.

En till sak som gör att jag fastnar, är att jag verkligen tror att jag skulle kunna öppna mig för honom. Han verkar väldigt down to earth, väldigt öppen och enkel att prata med.

Han har även varit en bidragande faktor till att jag har haft det svårt att koncentrera mig på plugget, speciellt nu de tre senaste dagarna....Åh jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill visa intresse men inte för mycket för jag vet ju att han har en flickvän. Men jag vill visa att jag är en bra tjej iallafall. Så kan han ringa upp mig när det är slut haha. 

Nu tänkte jag ta mig en liten tupplur. Fick inte så mycket sömn inatt, låg och tänkte på alla miljoner begrepp och teorier. Nu verkar tröttheten kicka igång så ska gå snart. Dont pay attention to all the spelling mistakes! Jag är dötrött. Det är fredag och kanske blir det utgång ikväll, känner mig egentligen inte så pepp på det men ja vi får se. 

Pöss

p.s. efter att ha läst igenom detta känner jag mig som enliten fjortis som precis upptäckt sin första kärlek. Men I cant help it okay!! Whenever there is a guy around that I like, I turn into this shy little girl.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0