Update!

Hej bloggen!

Jag vet, det har väl gått typ 1 månad sen jag skrev här. Det är för att jag har det bra nu, ja behöver inte blogga lika mycket som jag gjorde förut när jag bodde hemma med farsan och Ursula. Det är ingenting nytt som hänt egentligen. Pappa och lillesyrran kommer fortfarande varje helg för att besöka oss. Pappa är fortfarande jättesnäll och vill hjälpa oss. I fredags skjutsade han oss till en målarfärgsaffär så att v kunde köpa målarfärgt till våra väggar. Vi tittade även på tapeter men vi hittade inte riktigt de vi ville ha. Sedan storhandlade vi en massa mat också. Det var trevlans!
Kan ju berätta att jag, syrran och moster åkte hem till ett medium för att få kontakt med mommy again. Oj oj oj vad det behövdes kan jag lova. Nästan allt som mediumet sa stämde. Kan inte fatta att hon ser mig, det är helt sjukt. Men älskar det, för då är det som att hon är här med oss ändå.

Vi har också firat påsk! Hemmos en familjevän. Det var jättrevligt och sjukt god mat var det också. Vi var där från kl 5 till runt halv tolv på kvällen. Vi delade ut påskägg, lyssnade på musik och snackade mest. Dottern (som vi ibland också kallar för vår kusin för att vi känt varandra sedan barnsben) fick mig att vilja åka bort från Stockholm när jag läser ett treårigt program. Allt hon berättade lät så himla kul! Jag vill leva studentliv, och det finns inte i Stockholm på samma sätt som i andra städer i Sverige. Då kommer jag troligtvis bo i studentkorridor, i början var jag så anti det, men nu tror jag faktiskt att det skulle kunna vara kul. Och om inte, då är det ju bara att byta till studentlägenhet. Så nu är det bestämt.

Jag har haft ett sånt enormt sug till att resa. Tänka sig att jag inte rest på ungefär 1 och ett halvt år. Jag vill så gärna resa men det är självklart pengarna som hindrar mig.

Jag har märkt att jag på sistonde varit väldigt skoltrött. Även fast allting är väldigt intressant så orkar jag bara inte. Jag vill inte sitta inne och plugga, speciellt inte när vi nu fått så fint väder. Men antar att jag bara måste hålla ut, inte mycket kvar av skolan nu. På fredag är det tenta, har inte pluggat, pray for me!

Har också haft ett enormt sug för att ha en pojkvän. Ni vet ju att jag ibland brukar komma in i mina "kärleksperioder" då jag typ endast tänker på kärlek, sex, gamla ragg, framtida pojkvänner etc varenda dag. Den perioden är jag inne på just nu. Att få ha någon som håller om mig och kysser mig, finns inte något jag hellre skulle vilja. Med risk för att låta desperat nu, så måste jag säga att jag längtar jag så SJUKT mycket efter det. Jag vill träffa någon men det känns så fel att göra det på klubbar och det är så himla svårt att träffa någon på skolan. Jag antar att det för komma när det kommer, men jag orkar inte vänta :(.

Jaja bloggen, nu måste jag börja göra mig i ordning. Har seminarium kl 14! Pray for me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0