Pengar och jobb :(

Hej bloggen!

Det har inte skett några fler sammanträffanden med killen jag dör för. Det är väl för att jag inte sett honom i skolan. Hoppas hoppas att han kommer imorgon så jag kan få något att titta på :D

Jag behöver beröring. Seriöst, det har gått alldeles för länge nu sen jag fick någon intim kontakt. Jag orkar inte mer. Den enda utvägen just nu är att gå till klubbar och hitta fina killar, en desperat utväg! Men I can't help it! Det är faktiskt bevisat att människan behöver beröring och även att det ökar välmåendet.
Jag har inte varit ute på jättelänge känns det som, så imorgon (fredag) ska jag och två andra ut och klubba. Känner verkligen suget för att klubba nu! Ibland är jag inte alls på humör, men nu är jag verkligen det.

Juste, måste också berätta att jag nog aldrig tidigare varit så pank som jag är nu. (Jo kanske en gång under gymnasiet, men efter det så har jag aldrig varit så fattig som nu). Jag har verkligen inga pengar alls! På mitt sparkonto har jag dessutom 0kr! Det har jag aldrig tidigare haft! Nu använder jag inte mina pengar lika lättvindigt som förut. Jag köper inte mat eller någon frukt i skolan osv. Jag är för rädd att det ska stå noll på kontot. Det är nu i efterhand som jag inser hur mycket jag slösade på pengar tidigare. Jag hade så mycket pengar, och allt gick åt sånt som jag inte egentligen behövde. Jag har under de senaste veckorna sökt jobb som bara den. Det brukar bli ca 3 jobb per dag. Ibland mer, ibland mindre. Och jag har ännu inte fått napp. Det är asjobbigt! :(
Hoppas att jag får jobb någongång nu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0