Onsdag - kan man hitta en mer perfekt kille?

Idag är det onsdag och vi började extra tidigt idag. Jag vaknade klockan sex och var till en början väldigt pigg men sedan blev jag bara mer och mer trött. Vi hade seminarium där vi skulle göra experiment och testa på andra i vår grupp. Det var faktiskt superkul. När det var min tur att testa så fick jag gå in till M och hans kompis rum (ännu ett sammaträffande förresten!!). Jag var as nervös men behöll mitt lugn (jag är ganska så bra på det). Som tur var gjorde jag inte bort mig alltför mycket.
Han är så jävla snygg, det är helt sjukt. Tror faktiskt inte att jag sett en snyggare kille i sverige. Det går inte att beskriva i ord hur snygg han är. Den killen kan inte ha en endaste ful dag! Idag hade han en grå och sliten tjocktröja på sig, men ändå var han superhet. Och igår var han också supersnygg. Men jag tänker ge upp med att försöka prata med honom och så. Det är inte lönt. Han har ju en flickvän. Jag är rätt säker på att inget kommer hända, men jag måste ändå få skriva ut om honom. Det är så svårt att inte låta sig distraheras när han går omkring i korridorerna eller när han sitter och pratar med hans kompis på rasterna. Jag har verkligen fastnat för honom och jag tror att det beror på det faktum att jag verkligen tror att vi två skulle klicka. Vi är lika på så många olika sätt. Och det jag gillar extramycket är att han inte verkar sådär kaxig eller självgod. Han verkar vara supersnäll<3 Som jag har sagt tidigare i bloggen så är jag en ganska bra människokännare. De flesta killar som ser bra ut är oftast väldigt självgoda, men nej inte han. Och bara småsaker som han gör, som den gången han, på ett så artigt sätt räckte ut handen och presenterade sig för mig, så himla fint gjort! Eller som alla saker han skriver på facebook, bara av meningarna kan man lista ut hur han är som person.
Idag också, när vi hade våra testillfällen så testade de mig 2 ggr, och jag var as dålig på första men blev bättre på den andra. Och då sa han någonting i stilen med "det var ju jättebra ju, och den andra gången blev ju ännu bättre". Vet inte om han var tvungen att säga hur det gick till alla som han testade, men kan säga att det inte kändes som det. Inte nog med att han är väldigt snäll, han har samma musiksmak som mig. Det är verkligen något som är viktigt för mig. Åh, jag skulle kunna go on forever, men jag stoppar här.

Anyways,  idag ska jag iväg och träffa en vän. Vi har inte setts på länge så det är på tiden faktiskt. Vi ska bara fika. Så nu ska jag ta en liten nap och sedan bege mig in till stan. So long blog!

p.s. läste precis igenom inlägget och shit, om M skulle se detta skulle han bannemig tro att jag är värsta stalkern! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0