Mer sammanträffanden... ärligt talat, hur länge skall detta hålla på?

Idag kom ytterligare ett sammanträffande men killen jag dör för. Asså ärligt talat, jag finner inga ord för hur sjukt detta är..gång på gång ska det inträffa sammanträffanden med denna kille. Hur skall jag tolka detta?

Idag startade ett nytt moment i kursen och vi hade en obligatorisk föreläsning, så nästan alla var på föreläsningen idag. Killen jag dör för var dock lite sen. Ca 5 minuter om jag minns rätt. Och nästan alla platser var tagna, det fanns dock två platser bredvid mig och några andra nedanför mig. Ja, och gissa var han satte sig? Just precis! BREEVID MIIIIG! Jag trodde jag skulle dö! Men jag försökte samla mig och hålla mitt lugn. Det är verkligen sant det där man brukar säga, att roliga/intressanta händelser alltid sker när man minst anar det.
Det var riktigt svårt kan jag lova, att koncentrera mig på föreläsningen, när han satt brevid mig. Jag vågade inte titta på honom, så jag låtsades koncentrera mig på vad föreläsaren sa istället. Jag pratade inte med honom men jag sa Prosit! en gång när han nös haha! Hoppas att det inte var för random och out of the blue. Jag försökte ibland lyssna på vad han sa till hans kompis som satt brevid honom, men lyckades aldrig höra riktigt. Det andra sammanträffandet för idag var att vi DESSUTOM hamnade i samma seminariegrupp. Asså haha tillåt mig SMÅLÉ! Det var inte alls planerat att vi skulle hamna i samma seminariegrupp, inte alls medvetet, utan det bara blev så. Alla fick välja vilken grupp de ville vara i (jag ville egentligen vara i samma grupp som jag var i förut) men eftersom jag och mina kompisar var så sega på att skriva upp oss (det var först till kvarn) så hamnade vi på de grupper som var kvar. Jag insåg det inte först utan det var senare som jag fattade att jag var i samma seminariegrupp som honom. Undra om det blir några fler sammanträffanden imorn. Spännande!

Jag har dock tänkt mycket på den här killen och hans tjej. De verkar vara lyckliga... de skulle ju iofs kunna spela att de är lyckliga, vad vet jag, men jag känner inte dem, så who am I to judge. Vad jag vet dock for a fact är att tjejen är väldigt kaxig, och det syns ganska så tydligt på hennes facebooksida. Om det är sånna tjejer han vill ha så är jag helt allvarligt talat inget för honom. Och det är väl just det som har gjort mig mindre entuasiastisk.
Men men nog om honom.

Idag efter skolan gick jag och två andra och solade i en park i st eriksplan. Det var hur mysigt som helst med vindruvor och jordgubbar plus cider. Det var riktigt varmt idag och jag svettades som en gris. Imorn ska jag försöka att inte ha så varma kläder. Det är min hy och min vikt som hindrar mig att visa hud. Men jag ska försöka, jag måste! Efter solande gick jag och den ena tjejen och åt på café 60 och efter det avrundade vi kvällen med en promenad. Jag har insett att jag är lik denna tjej på många sätt och vi klickar verkligen. Hon är en skön, härlig, rolig och spontan tjej. Jag har berättat om henne tidigare i bloggen, att vi gick på stan och att hon berättade att hon älskar att klubba och dansa. Från och med den stan-turen förstod jag att vi skulle bli goda vänner. Vi har även planer på att eventuellt resa i sommar. Vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag göra mig i ordning för läggdags.
Bye bye blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0