Fruktansvärt. Jag finner inga ord. Vila i frid :'(

Utgången i fredags var jättekul. Vad jag dock inte visste då var att en bekant till mig dog samma tid som jag och min vänner lämnade klubben natten till fredag. Det jag inte heller visste var att jag faktiskt gick förbi den plats där händelseförloppet skedde.
Jag fick en chock när jag fick höra det dagen därpå. Hur den här killen dog vill jag inte gå in på, dels pga respekt för familjen, men även för att det bara skulle göra mig mer upprörd än vad jag redan är. Det jag kan säga är att hans död var otroligt orättvis. Jag önskar verkligen allt ont till förövarna som gjorde detta. Killen var en jätte underbar kille, jag kände honom inte sådär jättebra, vi var inte kompisar direkt, men jag kände hans syster och vi brukade träffa på varandra i området som jag bodde på innan med ursula och farsan. Han var inte alls en sån kille som slogs, han var inte det minsta kriminell, han var en lugn och skötsam kille  som skötte sitt jobb. Han var heller inte den killen som gick ut och festade. Vi snackar verkligen om en snäll och skötsam kille. Jag kommer ihåg att han en gång gjorde en jättesnäll sak åt mig, men det vill jag inte gå in på.
Det är så tråkigt att hemska saker alltid ska drabba de bra människorna.

Jag har sedan dess inte kunnat tänka på denna händelse. Jag har haft svårt att gå till skolan, jag har haft svårt att koncentrera mig på skolan. Allt är så hemskt. Så hemskt att man undrar hur i allsindar detta har kunnat hända i Sverige. Det låter mer som något som skulle hända i USA. Just sättet han dog på och just det faktum att han var en bra kille, det är det som gör så ont i mig.

I söndags var vi på minnesstund för denna kille och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag fick syn på systrarna. Det gjorde ont att se hur de kände.

Inga ord kan förklara min sorg och min frustration. Vila i frid L.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0