Fredag den 13:e = otursdag

Idag är det ju fredag den 13:e och det vet vi ju alla vad det betyder: otursdag. Och det har det verkligen varit! Först så tog storesyrran mitt bankomatkort, SL kort och skolkort OCH mina nycklar imorse så jag var tvungen att planka till och från skolan. Dessutom började det spöregna från ingenstans och jag hade ballerina skor på mig! Gissa om jag var irriterad när jag kom hem? NOT FUN!

Nej hittils har denna dag inte varit den bästa. Förhoppningsvis blir den bättre mot kvällen. Det är tänkt att vi först ska hem till en kompis från min klass och förfesta. Där ska vi bara dricka, ha kul och socialize. Efter det går vi vidare och DANSAR hela natten lång! :D När det kommer till att dansa tror jag inte det blir tråkigt, dancing is always fun! Så länge det är bra musik! Jag hoppas verkligen att det blir kul ikväll! Det blir en bra chans att socialize med människor från klassen.

Jag har dock ett litet dilemma. Ett riktgt i-landsproblem. Vad fan ska jag ha på mig? Jag vill nog ha leggings ikväll, inte jeans, det är skönare att dansa med. Och jag vill inte ha något som visar armarna för mycket. Så vad ska man ha för överdel? Det återstår att se I guess.

So long my lovely blog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0