Update!

Gud vad längesen det var jag skrev här nu. Jag har haft skitmycket att göra på sistonde, har inte haft tid. Det har varit mycket i samband med min och syrrans inflyttning, mycket i skolan, mycket vänner och sådant som tagit tid. Sist så skrev jag ju om det stora bråket som vi hade hemma, innan vi flyttade. Ja, det var inte trevligt alls, men nu när ja tänker efter så kanske det är bäst att det blev så. Själv vill jag inte ha kontakt med en kvinna med en sådan galen kvinna och i samband med vår flyttning så verkar det som att vi och ursula är lika med over. Hon har iaf gått med på att vi ska få träffa syskonen så det är ju bra. Min älskade syskon, fan vad jag älskar dem, sötaste i hela världen! :)

Jag fyllde ju år för några dagar sen. 19 år blev jag! Jag var inte så pepp över min födelsedag som jag var när jag fyllde 18. Denna gång tyckte jag att det räckte med middag med vänner, nothing big. Det var supertrevligt, vi skrattade och hade skitroligt! Vi åt på en mongolisk restaurang och vi blev proppmätta. Farsan gav mig ett kort med 500kr i. På kortet stod det "I Love You". Så himla otroligt otippat. Jag tror att han sedan händelsen har fått lite skuldkänslor över hur vi behandlades av ursula den kvällen. Aldrig att pappa skulle ge mg 500kr med ett kort som det står I love you på. Han vet att jag tidigare sagt att jag hellre skulle velat ha pengar av honom än kläder (sa det för jättelängesen, var ganska liten) och jag tror nog att han kommer ihåg det och gav mig pengar. Så det var väl gulligt av honom. :) Syrran har inte gett mig en present än men hon sa att jag skulle få en under veckan, spännande :)!

I måndags fick jag dåliga nyheter. Jag fick underkänt på tentan som jag gjorde sist. På något sätt så var jag ine förvånad. Jag menar jag gjorde tentan dagen efter att allt skit och bråk hände, jag var helt förkrossad, grät påvägen till skolan, och sedan skulle jag göra en tenta. Jag är ändå ganska stolt över mig själv att jag ändå bara var 3 poäng ifrån Godkänt. Det var den svåraste tentan jag någonsin gjort (mycket naturvetenskaplig, mycket kemi och biologi) och ändå, trots det som hände kvällen innan, lyckades få 3 poäng ifrån G. I'm very proud. På måndag ska jag göra omtenta.

Lägenheten är förresten skitnsygg! Ännu är det en hel del som fattas och som måste fixas och köpas och monteras upp, men när allting blir klart kommer det bli så himla fint här. Jag trivs så bra här. Ca 2-3 minuter till tågstationen och samma sak till centrum. Området verkar jättetrevligt och tryggt. Me like it very much so far!

Nu ska jag faktiskt iväg på ett informationsmöte för ett eventuellt arbete som jag kanske ska börja arbeta på. Berättar mer om det sen, måste duscha och äta nu!

See you later blog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0