Update om allt och inget

Gud vad jag känner mig skoltrött, det är helt sjukt. Plugglusten är inte på topp kan jag lova och jag tror att det kan vara det fina vädret som gör att jag tappar lusten helt. Jag försöker hela tiden intala mig själv att det bara är en vecka kvar, sedan kan jag pusta ut och göra precis vafan jag vill. Men en sålänge är det plugg som gäller trots att det tar emot jävligt mycket!

Jag och min kompis från högskolan och hennes andra tre kompisar gick ut i helgen. Fan vad roligt det va! Jag måste erkänna att jag inte alls var på humör för utgång, men det blev skitkul ändå! En utgång med henne blir alltid kul! Vi har planer på att resa till göteborg över en helg, men det tror jag helt allvarligt talat inte att det blir av eftersom alla verkar så passiva till det (vi hade tänkt åka ett helg gäng). Vi har även planer på att åka på kryssning och det är jag lite mer optimistisk till, främst för att det inte alls är lika krångligt att boka men också för att det är betydligt billigare. Vi får se vad som händer.

Idag hade jag en jävligt sjuk dröm. Jag drömde att jag och M, hans kompis och min kompis från högskolan (och även min syrra om jag minns rätt) var och käka tillsammans. Vi var typ som vänner allihoppa och vi satt och snacka om allt och inget. If only I could turn a dream into reality hehe. På fredag blir det sista gången man ser honom! :(

Jag och syrran har planer på att vi inte ska anlita en målare, utan måla våra väggar själva. Kanske jobbigare men mycket bättre economically speaking. Så det ska vi ta tag i nu under sommarn. Det är mycket i lägenheten som ska fixas, we have a long way to go!

Förövrigt söker jag och syrran jobb som galningar. Vi båda är deprimerade som fan över att vi inte lyckats fixa jobb. Men vi kämpar på! Never give up!

Nu ska jag sova. So long blog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0