Sommarloooooov!

Nu är det sommarlov för mig officiellt! Kursen avslutades i fredags med en tenta. En tenta som jag hoppas hoppas hoppas att jag klarar. Jag tror att det gick bra, men man kan aldrig veta till hundra procent. Ibland kan det kännas bra trots att man slutar upp med ett dåligt resultat. Vi får se.
Juste! Jag såg till att få one last good look at killen jag dör för "M". Denna gång satte han sig också väldigt nära mig. Kommer inte ihåg hur mycket platser det var kvar men är ganska så säker på att det fanns många platser kvar när han letade. Han är verkligen drop dead gorgeous, hade jag haft honom hade jag aldrig släppt honom, aldrig!!! men nu är det väl dags att glömma honom. :(

Efter tentan som slutade kl 13, åkte jag till stan för att handla lite välbehövliga saker. Det var jätteskönt att få tillbaka skatteåterbäringen även om det för min del inte var så mycket. Det har fått mig att inse hur viktigt det är att jobba på sommaren. Imorgon ska jag ta tag i det här med jobb ordentligt. Jag har ju sökt en massa jobb men inte fått svar så jag tänkte ringa upp några som jag e sugen på.
Efter att jag varit i stan åkte jag hem för att sova (var as trött, vaknade kl halv 6 så att jag skulle hinna till tentan) och sedan fixa mig. Det var en stor studentmottagning som höll på ända till klockan 2 på natten. Det var sjukt trevligt och ALLA var där! Vi åt, snackade, dansade och sa var det tal. Det var himla kul att se folk som man inte sett på år! När jag fick syn på vår lille nyblivne student fick jag massa flashbacks från när jag tog studenten förra året. Åh vad det var en dag att minnas. Tiden går så himla fort.

Nu tänker jag njuta av friheten. Det känns så himla konstigt att vi inte har skola nu, jag har inte riktigt fattat det än. Fortfarande känns det som att det finns läxor och läsningar kvar att göra.

Idag har jag hursomhelst varit i stan och käkat sushi med två nära vänner till mig. Sushi har förresten blivit min nya grej nu, bara denna vecka har jag ätit det nästintill varje dag. Det är beroendeframkallande helt klart. Jag och mina vänner satt bara och snackade. Åh, de är så fina mina vänner. Äkta vänner är vad de är och det har jag verkligen insett nu. Kan prata med dem om precis allting och de hjälper mig alltid och finns alltid där. De är smarta, de är roliga, de är lojala, vad mer kan man begära? Jag hoppas att vi aldrig tappar kontakten. Snart åker en av de iväg och pluggar. :( Kommer sakna henne så mycket!!! :(

Lingonveckan har kickat igång och så min mage dödar mig just nu. Kan inte koncentrera mig riktigt. Måste gå och vila mig nu. Hörs senare bloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0