Update + 40 sanningar om mig + Lillesyrran 2 år!

Förlåt förlåt kära blogg! I have neglected you completely! Det är mycket som händer nu, ny kurs på högskolan som är en aning svårare än den förra (mycket mer naturvetenskapligt och teoretiskt och mer plugg), samt har jag ÄNTLIGEN börjat på DANS (lyckades hitta en dans som verkligen passar mig, för ett rimligt pris med! Mycket saker som händer nu! Bland annat har jag, syrran och farsan varit på en hel del lägenhetsvisningar, tyvärr har vi ännu inte fått napp. Och idag var jag på en inspelning av ett humorprogram som är ganska populärt här i Sverige, speciellt bland svenskar. Det var as kul!!! Skrattade oavbrutet och fick mig mig en tankeställare över hur saker och ting funkar när man spelar in tvprogram. Jag har mycket mer att berätta men det tar vi i ett annat inlägg.

Jag tänkte att jag skulle göra en rolig grej idag då jag inte skrivit på länge. Nämligen 36 sanningar om mig!

--Jag älskar att dansa
--Jag älskar mat, även att laga mat
--Jag tycker att disktrasor är sjukt äckliga
--Jag sitter aldrig på toalettsitsen i offentliga toaletter
--Jag har komplex över min hy och mitt hår (ibland också även min vikt)
--Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande
--Jag är en bra människokännare
--Jag älskar internationella och multikulturella miljöer
--Jag är allergisk mot lika olika saker
--Jag har varit hos ett medium och fått medialkontakt och jag tror på övernaturliga fenomen
--Jag har bott i Stockholm i hela mitt liv
--Jag hade jättemycket eksem i ansiktet när jag var mindre
--Jag har beslutsångest om precis ALLT ALLT ALLT!
--Jag gillar inte att ta hem vänner
--Det finns två språk som jag dör lite extra för: spanska och persiska
--Jag har aldrig opererat mig (thank god)
--Jag har kanske inte alltid det bästa självförtroendet
--Jag sätter väldigt mycket press på själv, speciellt när det gäller att leverera och göra bra ifrån mig, måste alltid prestera
--Jag avskyr när människor inte står fast vid det de lovat
--Jag älskar skor och dör för highheels
--Jag har blivit "kär" genom internet
--Jag kan tycka politik är intressant
--Jag älskar flygplatser
--Jag måste ha kontroll, har ett väldigt stort kontrollbehov
--Jag kan vara väldigt paranoid
--Jag gör bra ifrån mig i skolan
--Jag kan ibland ha ett kaxigt utseende, men som person är jag jättesnäll (:
--Jag är motiverad
--Jag sover alltid med mobilen bredvid mig
--Jag gillar att läsa bloggar och läser kanske upp till 3-5 st per dag
--Jag gillar att debattera, speciellt när det gäller ett ämne jag verkligen brinner för
--Jag har väldigt svårt för att komma i tid (antingen är jag för tidig eller så är jag för sen)
--Jag kan vara inne på youtube, facebook och bloggar i timmar!
--Jag har aldrig varit på kräftskiva, men skulle gärna vilja gå någongång
--Jag var jätteduktig på skridskoåkning när jag var liten
--Jag har pluggat på engelska i 12 år
--Jag är livrädd för hundar!! Speciellt sånna farliga och läskiga hundar som pitbulls.
--Jag älskar vatten och dricker det i mängder!
--När jag skrattar väldigt mycket (så mycket som jag får ont i magen alltså) får jag tårar!
--Jag kan göra vika min tunga på en massa olika sätt och även rotera den

Roligt det var att skriva detta!

Det var födelsedagsfirande i vårt hus idag (igår). Lille syrran fyllde år!! GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING! Hon växer jättefort och utvecklas som bara den. Känns som om det var igår som jag drog från skolan för att åka till sjukhuset för att se dig för första gången <3. Jag kommer till och med ihåg hur vi kom på ditt namn och vart vi var. Utanför sjukhuset påväg hem. Storesyrran säger ditt namn och jag säger Jaaaa gud vad fint! Och både jag och syrran frågar pappa om du kan heta det. Och vipps blir det ditt namn. Jag är så glad att storesyrran kom på det, det passar dig perfekt. Och nu kan du kommunicera och säga ord som: "pappa sova, mamma duscha, pappa bilen, äta mat, titta, kolla, akta!" Du kan namnet på en del djur, du kan namnet på olika ansiktsdelar, på ytterkläder, och du kan hälsa och säga farväl. Även fast du har de sämsta föräldrarna någonsin så ska jag se till att du mår bra. LOVE YOU!

Nej nu ska jag sova. Godnatt bloggen <3

p.s. det jag skrev om i förra inlägget kommer upp snart. jag vill verkligen ta mig tid att skriva om det,  i lugn och ro utan stress och utan att jag är trött (som nu). det kommer, and its pretty good news, atleast for me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0