Alla hjärtans dag + att hålla sig tillbaka från shopping!

Imorgon är det alla hjärtans dag och även fast den kan uppfattas som överskattad som blir man ändå som singel lite less. Vem vill bli påmind att man inte har någon älskare liksom? Även fast jag älskar singellivet kommer det självklart dagar då man längtar efter att ha någon. Någon som man kan mysa med, pussa lite på :) ja, ni vet hela det där köret liksom. Jag är lite inne på den perioden just nu. Två av mina vänner är nykära och har just funnit kärleken med killarna som verkligen är idylliska. Gissa vem som är avundsjuk?

Jaja, nog om kärlek. För några dagar sen var jag ute i stan. Ingen förstår hur jobbigt det var att hålla sig ifrån att shoppa. Jag lever verkligen as fattigt nu. Det enda jag får köpa är kanske en macka eller så om jag blir hungrig i skolan. Men kläder, skor och sånt är helt out of the question. Det är så svårt att avhålla sig från alla frestelser, jag dör! Jag hoppas verkligen att jag får det där jobbet jag sökte. Jag SKA åka till USA i sommar, sådesa! Gud vad jag kommer känna mig stolt om jag lyckas med allting, det är inte enkelt kan jag lova!

Imorgon blir det en lång dag. Jag har skola tidigt, tidigt på morgonen och sedan ska jag iväg till vårdcentralen för att prata om min hy (som förövrigt har blivit riktigt bra faktiskt) och sedan tänkte jag åka till cityakuten för att få reda lite på vilka vaccinationer jag har tagit. Det är nämligen så att jag måste ha vaccinerats mot vissa sjukdomar innan jag kan åka till USA. Så jag måste kolla upp det. Mycket som bör göras innan jag åker och en hel del som kostar också. Det är bara pengarna som är det största problemet nu. Senare har jag dans kl 16.30! Yay :D 

Vi hörs senare bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0