Produktiv dag

Jag känner mig rätt duktig just nu. Har hunnit beta av några skolgrejjer idag vilket känns as bra. Men fortfarande är jag super stressed! Nästa vecka är veckan innan betygen sätts och det är en riktig helvetesvecka! Det är så mycket att jag varit tvungen att skriva ett SCHEMA på vad för plugg jag ska göra och på vilken dag så att jag inte glömmer och så att jag faktiskt ser till att göra det - helt jävla sjukt! Har aldrig gjort något liknande förut, visserligen planerar man in sånt i huvet, men man skriver aldrig ner det som ett schema. Ett tecken på att plugget tar över mitt liv!
Nästa vecka är också veckan då alla lärarna kör betygsnack - hjälp! Im scared :/ Snälla gud låt mig få ett gott betygsnitt!!!! *fingers crossed*

Bortser man från all denna stress, mår jag finfint! Om exakt en vecka kommer jag må så bra :D Åh vad jag längtar. Och vädret de senaste dagarna, helt otroligt underbart! Tror nog det är det enda som räddat mitt förnuvarande stressiga och jobbiga liv. Det är så himla varmt och skönt nu, folk går runt i linnen och shorts!

På måndag ska jag och några vänner vara med på en reklaminspelning :) Den kommer att hålla på från kl 9-18. Long day? Minst sagt! Jag får nog köpa med några energidrinkar. Skulle egentligen inte gått med på detta om det inte vore för att man får pengar! Vi snackar Ett tusen lax. Frågar man mig är det jävligt värt för en dag, speciellt för någon som mig som är ekonomisk beroende just nu. 

Jaja, nu hade jag tänkt sova. Tror jag kommer sova rätt länge eftersom jag var dötrött tidigare idag.
Tjingeling bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0