En vecka kvar

En vecka kvar, jag kan inte förstå det, det är ofattbart. Nu är jag basically klar med ALLT i skolan. I'm a free woman now! Betygen sattes idag (igår) och nu är det no turning back! Dock har vi fortfarande några lektioner som vi måste närvara på men det känns egentligen ganska onödigt, jag menar betygen är ju redan satta!
Det har fortfarande inte sjunkit in än att jag inte har något plugg att göra. Det är helt sjukt. Måste dock säga att jag är sjukt proud over myself under denna stressiga period. Har hunnit med en massa plugg och det har faktiskt gått relativt bra. I fredags gick jag och vännerna ut för att FIRA! Utevärlden kändes lite främmande för mig, har ju varit instängd i mitt lilla rum och pluggat i flera veckor. Men det var skönt att få komma ut och dansa.

Hela kvällen har jag suttit och fixat låtar till flaket. Vi ska åka runt i 3 timmar. Åh, det ska bli SÅ KUL! CANT WAIT! Har redan sett en massa flak nu under dagarna men jag är glad att min skola inte springer ut så tidigt, Tisdag den 8:e juni är verkligen perfekt.

Fick ett stipendium idag också. Alltså PRECIS vad jag behövde. Min ekonomi är hemsk! Just nu till studenten så sitter det perfekt. Dock har jag planerat att spara mer än hälften av dessa pengar i mitt sparkonto.

Nu tänkte jag lägga mig.

Åh vilken underbar dag det har varit btw :)

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0