Min 18-års bday!!

Oj oj oj, vad mycket jag har att berätta, vet ej vart jag ska börja. Varning för ett långt men intressant inlägg!

I fredags fyllde jag som sagt 18 år!! På morgonen väckte ursula och farsan mig med presenter. Inte direkt något jag såg framemot då det aldrig har varit lyckat. Presenterna ska vi inte ens tala om, så himla värderlösa. Jag skäms över att berätta om vad jag fick.
Anywayzz, jag hade lektion till klockan halv två och efter det skyndade jag mig för att hämta upp mitt leg (som numera är borta :'(, men mer om det sen). Jag blev ganska nöjd med bilden ändå, så hemsk blev jag ej. Efter att jag hämtade upp legget, så såg jag att klockade närmade sig 3. By this point, there was nothing but STRESS going on in my head. Jag skulle hinna med att handla mat, städa, laga mat och fixa mig innan alla skulle komma. Till min förvåning så hann jag med alla dessa saker innan kl 19, dvs när alla skulle komma. Tror att mycket berodde på att allt var välplanerat, dvs jag hade redan tänkt ut hur jag skulle dela upp på tiden och så.

Vid kl 7 så var det bara 3 tjejer som kom. Alla andra var sena! När alla var här så dansade vi, åt, jag öppnade alla fina presenter och så minglade vi runt. Ursula och pappa var inte så jätte intruding som jag trodde att de skulle vara, thank god!
Men vid ett tillfälle kallade pappa alla till vardagsrummet och ursula kom gåendes med en tårta. Jag är inte ett större fan av tårtor, men denna tårta var verkligen GOD! Och det märktes att folk gillade den då alla ville ha mer!

Anyways, sedan var det dags att gå ut och DANSA :D Jag märkte i sista sekund innan vi skulle gå ut, att jag inte hade med mig legget. Jag letade som en galning i hemma, men kunde inte hitta den. Nånstans i huset är den, men vart vet jag inte. Jag kommer bara ihåg att jag visade mina vänner legget men efter det har jag inget minne kvar.
Iallafall, väl framme utanför vid klubben träffar jag på en gammal klasskamrat i kön. Han stod där med sin flickvän och hennes vän. Vi pratade lite och sedan var det dags att gå in i klubben. Jag var så nervös över vakterna, fattar inte varför, kanske var jag rädd att de skulle tänka "oj en tjej som precis fyllt 18 som kommer supa sig redlöst full i klubben, nej tack henne vill vi ej ha" men nej, det gick galant att komma in :D Vi var också garanterat inkomna på klubben då vi hade skrivit upp oss på gästlistan. Väl inne i klubben såg vi att allt var ganska dött. Ingen som dansa, musiken var inte så jättenajs, och det märktes att vi nog för tidiga (men eftersom det var gratis att komma in innan 23 så ville vi vara tidiga, dessutom var alkoholen billigare innan 23).

Efter ett tag började det dock komma mer folk, mer dansade på dansgolvet och musiken went from bad to the BEST! Vilka härliha danslåtar dj:n satte på, man kunde inte sitta still! Jag och mina vänner lämnade aldrig dansgolvet (förutom när vi skulle på toa, eller köpa en drink, eller gå till en annan våning, klubben hade nämligen 2 våningar). Alla snygga killar som var där gjorde verkligen inte saken sämre. Jag dansade sammanlagt med 3 killar. 1 varav jag bara dansade med, 1 varav jag dansade och sedan snackade med i loungen där vi också bytte nummer och 1 varav jag både dansade och tillsut hånglade med! Vi kan kalla de, kille nr 1, 2 och 3. Kille nr 1 var det inget speciellt med, jag bara dansade med honom för att han kom fram och ville dansa. Kille nr 2 var så jävla skön på att dansa och det var himla kul att dansa med honom. Han bad om att få prata med mig i loungen och visst tänkte jag, varför inte liksom, det är min 18års dag ffs, även fast jag var lite nervös över det. Vi satt och pratade och denna kille vara verkligen klipsk! Clever boy och samtidigt väldigt rolig och charmig och enkel att prata med. Efter att vi pratat en stund frågade han mig efter mitt nr och jag gav honom det. Han var inte min typ av kille utseendemässigt, han var inte ful direkt, men jag vet inte, jag såg honom mer som en kompis. Iaf, sedan gick vi tillbaka till dansgolvet för att fortsätta dansa.

Kille nr 3 var snygg, sexig och HET! Verkligen en av de hetaste i klubben. Från ingenstans började vi dansa och det gjorde vi ganska länge. Han frågade vad jag hette och jag frågade honom, men kommer tyvärr inte ihåg namnet. Hans ögon var jättefina, nästan så att man drunkna i de.
Kommer inte ihåg exakt hur allt went down, men efter ett tag kom vi allt närmare varandra, och smack, det blev en kyss. En kyss som sedan ledde till en massa hångel. Den här killen var kung på att kyssas, han kunde verkligen sin grej. Jag vart så glad att en het kille som honom ville kyssa mig! Det kändes verkligen som att han ville det, att det var en mutual thing liksom, att det inte bara var jag som var på.
Allting blev mer och mer mysigare då det blev lite smekningar och en massa pussar på min hals. Jag svävade allvarligt talat på moln. Det var hett kan jag lova. Folket omkring mig var det sista jag tänkte på. Jag ville fan hålla på hela kvällen men sedan började jag märka att det bara var vi kvar på dansgolvet och att en del ljus i klubben var tända. Det var då jag gjorde något som jag ångrar innerligt. Jag sa att jag var tvungen att gå. Vi hann inte ens prata mer eller byta nummer. :(
Han var hursomhelt as het, t.o.m. mina kompisar, till min förvåning, tyckte det (vi har inte samma killsmak). Aldrig att jag skulle tacka nej till att kyssa honom!

Det var så mycket mer som hände, men jag kan dra det andra lite kort. Den gamla klasskamraten till exempel, som jag träffade i kön. Jag märkte att han flera gånger spana in mig inne på klubben. Och jag misstänker att flickvännen märkte detta och blev sur. Hon såg inte så särskilt glad ut och gav mig mördarblickar. En annan grej som hände var att en av mina kompisar blev riktigt full, så full så att hon spydde och mådde dåligt. Hon var tvungen att gå och sova över hos min andra kompis, så tråkigt. Jag har ingenting emot att man dricker, men tycker fan att det ska finnas en gräns. Jag vill inte låta ego nu, men jag hade inte tid för att tycka synd om henne, det var min dag och jag ville göra det bästa av den. Som tur var, var vi många så andra kunde ta hand om henne. En annan liten rolig grej var när jag skulle beställa dricka, har aldrig gjort det förut, och var inte så familiar med alla drinkar som fanns, men jag kände mig så vuxen när jag skulle beställa det, det var så kul!

Och det var lite av det som hände, i en väldigt kortfattade version. Vid kl 3 stängde klubben och jag kom hem klockan 4. Jag kände inte smärtan i mina fötter förrän jag satt på tåget, i klubben kände jag inte av den alls.
På vägen hem var det en man som jag tror skulle förföljt mig om det inte vore för att jag snacka med min kompis i telefon, thank god!

Det här med att gå ut är något jag definitivt kommer fortsätta med. Jag ÄLSKAR att dansa, jag mår så jävla bra av det. Jag har insett hur enkelt det är att nappa upp killar när man går ut. Det är väl miljön och stämning som gör det enkelt. I love it!

Men men, bortsett från att jag inte hittade mitt leg, så måste jag säga att min 18årsdag blev PERFECT! I början tvekade jag jättemycket och trodde att allt skulle bli en riktig jävla flopp, men allting blev mer än vad jag förväntat mig, både hemma och i klubben! Kunde inte önskat mig en bättre 18årsdag. Nu är jag ÄNTLIGEN 18!!! :D

Bye bloggen!
btw, glömde att nämna att potential love toy också skrev till mig och grattade mig. Han är så söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0