Känner att det är äkta

Jag har kommit ganska så långt på mitt projektarbete. Det enda som fannas nu är att apply a sociological theory to the concept och the finishing touches, dvs läsa igenom allting igen, lägga in fotnoter och källor, skriva rent intervjuerna etc. Jag måste hinna med det innan veckans slut.

Saker och ting med potential love toy går finemang. Om han inte slutar vara så gullig så kommer jag snart att falla för honom. Det går inte att beskriva killen. För inte så längesen skickade jag lite mer bilder på mig själv och jag ber och bönar att han tycker om de! Jag kommer inte ihåg ifall jag sa att han skickade en till bild på sig själv till mig? Denna bild var betydligt snyggare än dem förra. Han såg lite mer manlig ut och lite brunare var han också. På de förra var han blek och såg ganska liten ut, fast jag vet inte, kanske var det bara bilden som fick honom att se liten ut.
Han har hursomhelst inte svarat angående mina bilder, så jag sitter här spänd och nervös, tänk om han tycker de är fula!! Jag ville faktiskt skicka bilder på mitt riktiga jag, ingen idé att skicka en massa photoshoppade bilder som inte ens ser ut som mig själv.

Igår chattade vi och han var så himla söt. Han har ju somsagt haft lite problem med sitt internet och igår på msn loggade han ut och in rätt ofta. Han bad om ursäkt en massa gånger och sedan när vi chattat i kanske en halvtimme gav han upp men avslutade konversationen på det mest gulligaste sättet. Han skrev en lång text om hur mycket han tycker om mig och att han inte vill ha en annan tjej. Jag vet inte hur jag ska tolka detta eftersom något sånt här ALDRIG hänt mig förut. Tänk om han driver liksom. Han använder sig av ord ibland som man kan tro att han överdriver. Men jag har sagt det förut i bloggen, med honom känns allt äkta. Jag är bra på att läsa av folk och det känns verkligen som att han bara är en genuint snäll kille. Jag tror verkligen på allt han säger.
Men fortfarande ska jag självklart vara på min vakt och inte vara för naiv.

OMG just precis nu messade han mig och sa att mina bilder är skitsnygga och han sa att JAG ÄR HANS DRÖM! Gud vad jag känner mig som en riktig fjortis just nu MEN JAG DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0