Creepy folk

Jag fattar inte varför, men jag ska ALLTID träffa på creepy folk på tunnelbanan. Detta händer mig jäkligt ofta. Och det är alltid MIG de ska interrogate. Både igår och idag träffade jag på creepy/sjuka människor.
Igår på tunnelbanan när jag var påväg till skolan satt det en gubbe bredvid mig. Utan att behöva kolla på honom kände jag att han stirrade på mig. Denna gubbe vägrade att lämna blicken från mig. Genom att kolla lite då och då på fönster rutan såg jag hur han kollade på mig. Tillslut orkade jag inte låtsas mer och kollade på honom. När vi fångar varandras blickar spärrar han upp ögonen och ger mig ett stort frenetiskt leende. Herre min gud, mitt hjärta dunkade gånger 100. Hans ansikte var så himla LÄSKIGT, jag tror nog att han by far hade det läskigaste ansiktet jag någonsin sett. Han såg bokstavligen ut som en clown. Jag ryser bara jag tänker på honom. Han var så LÄSKIG :'(!!! Jag trodde seriöst han skulle snatta från mig eller typ slå mig eller något. Till och med folk OMKRING kunna känna av the tension. Han gick tillslut av i en station före mig THANK GOD! Och han fortsatte stirra även när han var påväg att gå av. Shit, detta var by far den läskigaste personen jag någonsin träffat på.

Den andra personen jag träffade på idag var Jesustanten. Hon som går runt och skriker i t-banan och predikar om Jesus och säger att vi kommer hamna i helvetet för våra synder. Tror jag skrivit om henne tidigare i bloggen. Hon är dock inte lika läskig, mest rolig faktiskt. Det är dock väldigt synd om henne, man fattar ju att hon har någon form av psykisk störning. Det var på tiden att man såg henne, det var längesen faktiskt, ser henne rätt ofta. Brukar alltid undra varför hon typ inte ligger på något psykhem. Det roliga är att hon faktiskt är riktigt smart, hon har ett brett ordförråd och hon uttrycker sig bra, men det är bara det här med jesus som fuckat henne.

Aja, nog om creepy people. Idag har jag haft skola som vanligt. Dock inte en helt vanlig dag då vi ÄNTLIGEN FICK VÅRA STUDENTMÖSSOR :D!!!! Jag var dock inte helt nöjd med min mössa, tyckte inte alls den såg ut som den gjorde på datan och det var en hel del som inte gillade sina mössor. Lite synd, men what a hell i-landsproblem! Iaf, efter skolan gick jag och min kusse runt i stan och skulle hitta någon fin outfit till mig inför lördagen :) Det blev en svart spetsklänning typ, tror att det kan bli perfa :) Konstigt nog så är det nu bekräftat att festen blir av, fråga mig inte hur. Min moster är som sagt en kämpe, vill hon något så ser hon till att det blir gjort. Är faktiskt nervös inför festen, det kommer komma så sjukt mycket människor. Jag hoppas verkligen att allt går finemang :(

På fredag har jag en stor redovisning. Jag ska försöka plugga på det nu, jag är så nervös inför det. Just nu är jag inne på min "har inte alls lust att plugga" period och under denna period brukar det oftast bli så att jag gör saker och ting i sista sekund. För att förhindra detta ska jag bannemig börja nu!

Tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0