Soon ama tell her

Idag (igår) var det söndag och jag gick på en studentmottagning, got damn, känns som att de aldrig tar slut, men detta var den abslout sista men absolut inte den minsta. Så mycket folk, så mycket GOD mat, så mycket barn och släktingar och kameror!! Shit asså, men det var trevligt som fan. Jag höll även ett kort tal åt min vän (inte alls långt) och jag vart konstigt nog inte alls nervös. Maten ska vi inte ens tala om, den var så god att jag till och med tog mer trots att jag var mätt! Jag typ tänkte i min hjärna att sån här god och lyxig mat får jag aldrig så jag måste passa på nu. Och on top of that blev det tårta och en massa godsaker. Hoppas verkligen att min mage inte drabbas av magförstoppning eller något, det var verkligen ett tag sen man var såhär mätt. En annan grej jag vart väldigt nöjd med är hur jag såg ut. Jag tror inte jag kan komma ihåg när mitt hår varit såhär snyggt senast!! Det hade den mest perfekta hårsvallet och perfekt volym, inte för mycke, inte för lite, det såg fräscht ut och såg inte ut som en peruk. Mina ögon var också fina, fint sminkade med lite ögonskugga och eyeliner plus lösögonfransar så fint! Till det hade jag en fin svart blus. Såg ut som värsta hollywoodstjärnan :P Haha nejmen nu ska jag sluta överdriva. Min kompis som hade mottagning har beviljats en plats på ett universitet i london och hon säger att vi får komma och bo hos henne (för hon vill inte vara själv). Jag säger bara en sak: Du kan räkna med att jag kommer! ;)

Iaf nu sitter jag här hemma och ska strax get ready for bed. Jag har tänkt på en grej och det är att jag ska berätta för syrran om vad hennes tjej gjorde när vi var där. Jag fattar verkligen inte varför jag inte har berättat det här tidigare men men, better late than never right? Jag vill ta det någongång när vi båda har tid och hon inte är all för stressad så att det verkligen kan sink in i hennes huvudet. Jag vet inte om det jag kommer säga kommer att göra någon difference, men jag vill ändå säga det, för det kommer kännas så skönt knowing att jag iaf har sagt det istället för att ha gömt det.
Igår hittade jag en grej inne på hennes mail där hon hade skrivit hennes tankar kring hennes homosexualitet. Tycker så synd om henne, jag har verkligen ingenting emot hennes sexualitet, men jag måste väl helt ärligt få bli lite chockad över det, med tanke på att hon haft en rad massa pojkvänner,  jämfört med mig själv som är straight. Jaja, I support her anyways and I still love her. But i HATE her girlfriend, sorry hate is such a strong word, DISLIKE rättare sagt. Hon är oförskämd och taskig, till och med till syrran. Jag är bra på att se om ett förhållande är bra, sunt och gulligt och detta såg jag inte alls när jag var med dem. Jag kan erkänna att jag tyckte om henne första gången jag såg henne, men då var hon jättetrevlig och lite gulligt nervös, men SEN vilken chock jag fick?! Inte alls den personen jag vill att syrran ska ha.

Aja jag skulle kunna snacka om detta i år, men jag måste sätta stopp nu. Imorn är det en städdag, tvätta och städa rummet det ser förjävligt ut! Det gör det alltid när syrran är här, hon skräper ner mitt rum som fan och sen är det ingen mindre än jag som får skit för det. Aja, tjingeling bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0