Studenten!!!!!

Studenten var mer än vad jag hade kunnat önska! Förutom att familjen missade mitt utspring så var allting perfekt! Från att vi sprang ut från skolan till slutskivan. Men flaket var nog roligast!!! Det var så himla kul att stå där och visa upp sin glädje medans man dansa till as bra musik! Nu förstår jag också the importance of åka flak runt i City. När vi inte åkte runt i city var det as dött och tråkigt, ingen människa syntes till men inne i City var det en massa människor som log åt oss och ibland sjöng och dansade med:D. Efter flaket följde två kompisar hem till mig för att duscha av sig och låna kläder :P Vi var helt dyngsura.
Hela den veckan var FULLSPÄCKAD! Varje dag vaknade jag fö att göra mig i ordning till nästa studentmottagning. Jag gick på 5 studentmottagningar totalt, tänk! det är nästan hela veckan! Och på fredan åkte jag på min kompis flak igen och det var minst lika kul dock mycket mycket mer alkohol på flaket, jag kom hem looking like a homeless person och jag STANK verkligen alkohol och mitt hår var alldeles risigt. Glömde också berätta att jag badade i fontänen i Sergel. Det var inte alls planerat utan vi gjorde det väldigt spontant när min kompis fick den klockrena idén. Once in a lifetime säger jag bara!! Åh, jag vill ta studenten igen!!! Allt gick så himla fort!!!
Studentmottagning gick bättre än vad jag hade trott att det skulle göra, man kan aldrig riktigt lita på farsan till 100% när det kommer till sånna här grejjer men det blev lyckat och det kom inte så mycket folk som jag trodde att det skulle göra (thank God). Maten var jättegod och sällskapet var awsome! Jag fick också 600kr totalt, hehe bättre än ingenting.
Ja så det var min fullspäckade studentdag i en kort version. Det känns fortfarande helt overkligt, jag trodde att det hela skulle sink in by now men nej, fortfarande känns det som jag ska tillbaka till skolan efter sommarn. Det är helt sjukt att jag nu är väldigt fri och kan bestämma själv exakt hur jag vill och vad jag vill göra. Detta må låta härligt, men denna frihet skrämmer mig lite, I'm not used to it. Jag är van vid att ha en bestämd skolgång och nu kastas jag in i något som jag helt och hållet får ta ansvar för och bestämma själv. Jag måste verkligen ta någon dag under lovet och verkligen fundera kring det jag vill göra. Jag och syrran hade värsta snacket om min framtid, men det kan vi ta i ett annat inlägg.


Jaja nog om studentsnack. Idag eller ikväll ska jag ut. Ska jag vara ärlig så är jag inte sådär jättepepp på att gå ut men jag kanske blir det sen. Vi ska gå till en ny klubb faktiskt som vi aldrig varit på. Det är på tiden att vi testar något nytt, vi går alltid till samma ställen. Så we'll see how that goes. Nu avviker jag! Tjingeling!

BTW VM har ju börjat nu och surprisingly så är det as kul att titta på, speciellt när det är ett land man verkligen hejar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0