Förbjudet med studentflak i City

Jag börjar seriöst tappa mitt taggade studenthumör nu. I tisdags fick jag reda på att det skulle regna på min studentdag. Och nu får jag reda på att Stockholms Stad ska förbjuda studentflak i City. Ingen förstår min frustration just nu. Jag har längtat efter den här dagen i evigheter, jag har pictured den mest perfekta dagen med strålande sol och fullt ös på flaket. Det kan jag glömma just nu. Det kanske låter lite töntigt att man blir arg över en liten grej som att inte få åka flak i City, men det är där alla människor är, där finns fontänen, där finns alla turister, det är där man vill skrika av glädje och dansa och visa alla hur glad man är.

Jag fattar inte grejjen, isånnafall borde de ju förbjuda att flak åker vart som helst. Det är inte bara i City där det blir problem med trafiken, det är ju överallt där flaken åker.

Det ända jag kan hoppas på nu är att det iallafall blir fint väder. Man kan inte alltid förlita sig på väderprognosen.

Snälla Gud gör mig lycklig denna minnesvärda dag :(!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0