A second child

Glömde att berätta det här men det är så att Ursula är gravid, igen. Farsan har inte nämnt något till oss än (fattar inte varför jag menar det är ju omöjligt att missa hennes mage) men fick idag reda på det när Ursula avslöjade det oavsiktligt.
Återigen tänker jag säga samma grej som jag sa innan lillesyrran föddes, poor baby som får ha sånna föräldrar.
Om jag ska vara ärlig så tycker jag att det har gått lite fort, jag menar lillesyrran har precis fyllt 1 år. Har Ursulas kropp hunnit rehabiliteras något? Seriöst! Alla vet vi hur mycket kroppen utsätts för under graviditeten och nu har hon redan hunnit bli 4 months pregnant.

Jag vet inte vad jag ska säga, I'm speechless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0