Klagandet är tillbaka

Vilket hysteri det blev angående kryssningen. L var på mig som fan och ville att jag skulle hitta någon som kunde hänga med oss. Idag gav hon däremot äntligen upp. På något sätt tycker jag det är tråkigt att hon inte hänger med, jag menar ju fler desto roligare. Men samtidigt så tror jag att vi som åker kommer ha skit kul ändå. Imorgon åker vi!:D

Måste berätta om en asjobbig grej som hänt de senaste dagarna. Hinner kanske berätta precis allt men jag kan kort berätta att klagandet från farsan och ursula har kommit tillbaka. De påstår att jag och syrran inte gör något alls här hemma, att det ända vi gör att käka, be om pengar, och titta på tv. Vi diskar, tvättar och städar våra rum. Kan medge att Ursula gör väldigt mycket i huset. Men vad gör farsan? Ingenting förutom att han jobbar. Han diskar ALDRIG (när han är klar med maten lämnar han hans tallrik på diskbänken och det är heelt lungt, ingen klagar, skulle jag däremot göra något liknande, då jävlar bryter helvetet ut), han lagar ALDRIG mat, han tvättar ALDRIG, han städar ALDRIG, han handlar inte ens mat så att det räcker. Och han klagar på att vi inte gör något. Sedan klagar han på att Ursula är gravid så vi måste hjälpa till. Men vad gör du själv farsan? Du jobbar men det gör ju Ursula och storesyrran med.

Just nu vill jag flytta so bad, ingen förstår hur mycket jag vill bo själv, jag kan inte bo med de här människorna, jag blir galen. Idag gick det så långt att jag funderade på att ringa socialen eller något. Det har faktiskt förr hjälpt väldigt mycket.

Vi har iaf kommit överens om att göra ett städschema. Det låter jättebra i mina öron för då slipper vi problem. Får se om det funkar.

Nu drar jag. Imorn är det kryssningen som gäller! I'll be back on wednesday;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0