Dag 3 och 4

Skrev inte om dag 3 igår så tänkte att jag kunde köra på dag 3 och 4 idag. Dag 3 var kanske min värsta arbetsdag hittils. Jag var inte alls på topp för att prestera bra, jag var hungrig som fan och arbetsuppgifter jag hade blivit beordrad att göra blev inte alls bra gjorda. Till exempel när jag blev tillsagd att stänga av en kran eftersom det rann en massa vatten ur den och ner på golvet. Denna kran var så hård att jag knappt kunde vrida på den. Tillsut visade det sig att jag vred på kranen åt fel håll, så den hade varit igång under hela vår rast. Som tur var blev det inte en översvämningen på golvet men det blev mer än vanligt iaf. Sedan hade jag också svårt med knapparna, visste inte vilken knapp som hörde till vad. När jag gör sånna här saker som förstör för dem får det mig att tänka vad de verkligen tycker om mig. Ibland undrar jag om de verkligen behöver mig där? Det känns ibland som att de skulle kunna göra ett lika bra jobb utan mig..eller äsch jag vet inte. Men samtidigt hoppas jag de förstår att jag endast jobbat med det de gör i 4 dagar medans de är experter och har jobbat där i flera år. Put yourself in my position liksom. Men tänker man helhetsmässigt så tycker jag att jag har skött mig riktigt bra och jag tror att det finns få tjejer därute i min ålder som skulle kunna klara av det lika bra som jag.
Det var lite av Dag 3 iallafall. Och juste, jag skrev ju att jag skulle ta taxi till jobbet och det är precis vad jag gjorde. Det var så otroligt skönt!! Visst jag förlora en hundring men jag vill inte utsätta mig för det där igen.

Dag 4 då, idag alltså. Beställde en taxi idag med (and intend on doing that tomorrow as well), denna gång vart det dyrare, 20kr mer än igår men jag hade ingen annan choice än att bara betala. Denna arbetsdag måste nog ha varit den snabbaste hittils, tiden bara FLÖG iväg. När jag gick hem för dagen kändes det som att jag bara hade varit där i kanske 2-3 timmar, fastän det är 7 timmar som jag är där. Jag hoppas innerligt att min sista arbetsdag, alltså imorgon då, går lika fort. Jag kommer inte sakna det här jobbet någonstans. Det kommer däremot kännas konstigt att inte gå tillbaka, har ju byggt upp en rutin nu...men tro mig jag klagar INTE! Jag förstår inte hur man kan gilla att jobba där, det är SÅ tråkigt. Samtidigt är det väl bra att det finns människor som vill och kan jobba med det, för någon måste ju sköta det.
På rasten idag valde min mage att skämma ut mig riktigt rejält. Den krånglade och kurrade som fan! And it just wouldn't stop! Och vi vet ju alla att det inte går att dölja, låter det så låter det. Pinsamma tystnader är också något jag får uppleva varje dag på det här jobbet. Jag säger bara thank GOD att man inte måste jobba kvar i en månad.

Jag måste dock säga att jag är sjukt tacksam över den work-out och över den kropp som det här arbetet gett mig. Jag känner att jag har gått upp i vikt och samtidigt fått en fin kroppsform (fortfarande smal dock, men I'm working on it). Det märker jag främst när jag kollar på mina lår och min rumpa. Släng dig i väggen proteinpulvret som jag en gång prövade! Visst det hjälpte men det är egentligen bara slöseri med pengar. Tränar man och äter MYCKET (en massa kolhydrater och protein) samtidigt, går man upp i vikt. Jag känner att min kropp är hälsosam och jag mår mycket bättre. I början hade jag ju en massa ont i kroppen men det var bara träningsvärk som bådade gott. Jag känner att jag numera har en större matlust, är hungrig lite mer än vanligt och det är väl helt enkelt för att min kropp kräver energi efter all den energi jag gett mig av med under den tiden jag tränar (jobbar). Jag mår också väldigt bra mentally. Det här arbetet har också fått mig att inse att jag ska sluta upp med att skippa frukosten. Frukost har varit så underskattat av mig och jag har alltid trott att jag kan klara mig utan den. Ibland vill jag iofs äta frukost men då finns det inget hemma. Från och med nu ska jag försöka mitt allra bästa att inte skippa frukosten. Denna paragraf var den viktigaste utav alla paragrafer i detta inlägg, vill bara uppmärksamma om det!

Jag har märkt att jag verkligen har uteslutit allt i mitt sociala liv känns det som. Allt jag tänker på är mitt arbete. Men snart är det helg och då ska jag bannemig passa på att träffa lite vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0