Dag 2

Dag 2 av jobbet gick förvånansvärt fort! Fortare än igår, trots att det var mycket tråkigare idag. Mycket mera tunga lyft :(. Jag tycker så synd om min body, från att inte workout alls till att helt plötsligt promenera en lång sträcka varje morgon och bära tunga grejjer i 6 timmar. Jag har ont i hela kroppen, mest har jag ont i armarna och ryggen. Jag kom sent till jobbet idag med, jag skäms så mycket!! Men denna gång var det endast 5 minuter. Alltså det är så JOBBIGT att ta sig dit när det inte finns någon kommunaltrafik. Det är en lång sträcka kan jag lova, tar ungefär 25-30 minuter att gå beroende på hur snabb man är. Jag har funderat på en grej. Många må tycka att detta är onödigt som fan och det håller jag med om men jag har inget val längre känner jag. Idag när jag gick till jobbet var det sista droppen. Imorgon tänker jag ringa en taxi som får köra mig till jobbet. Jag tror inte att det blir så jättedyrt med tanke på att det endå är rätt så nära med bil. Hade jag haft en cykel hade jag lungt tagit den istället. Men jag kan bara inte gå, det tär på mig för mycket. Plus att det är läskigt som fan att gå så när ingen människa är ute. Jag hoppas att det inte blir dyrt.

Imorgon är det upp och hoppa igen och samma gamla visa. Jag får ångest bara jag tänker på jobbet. En del arbetsuppgifter är helt okej, det är bara alla tunga lyft som jag hatar. Så smal och klen som jag är klarar jag inte av det. Tycker att de borde ha lite överseende med det, starka som de är.

Och en till grej, min mobil har ju pajat totalt och det ser ut som att jag måste gå och köpa en mobil. Detta är dock inte det största problemet. Det största problemet är att jag kommer förlora alla mina telefonkontakter då jag inte har de sparade på mitt sim-kort utan endast på själva telefonen.

:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0