Usla föräldrar!

Jag sitter här i mitt rum och syrran ligger bredvid mig och sover. Jag har inte gjort så mycket, igår pluggade jag i ca 3 timmar, i feel so proud!

Jag tänkte prata lite om vad som hänt de senaste dagarna med lillesyrran för detta är så värt att nämna här i bloggen. Jag har ju nämnt flera gånger att både pappa och Ursula är USLA föräldrar och inte minst till lillesyrran. Nu är hon 11 månader och jag kan inte räkna hur många gånger hon har blivit sjuk och behövt åka in på sjukhus. 1. Ursula klär henne SKITDÅLIGT! Det är kallt som satan och ändå så låter hon henne går runt i bara ben eller kortärmat.
2. De ger hennes alldeles för dålig mat. Ibland matar de henne med godis eller chips eller glass.
3. De har tappat henne alldeles för många gånger. Igår så ramlade hon och slog sig satt det blödde från gommen. 
4. De låter henne aldrig få vara på golvet och leka för sig själv. (Nu har de börjat göra det då de märkte att flera av deras vänner tyckte det var nderligt att hon inte lärt sig krypa än. Nu kan hon krypa relativt bra) 
5. Ursula skriker och klagar på henne som att hon vore 4 år. Hon är en BEBIS! Hon förstår inte konsekvenserna av det hon gör!

Jag tycker så synd om henne :( och det finns inget annat jag kan göra än att ge henne en massa kärlek. Givettvis brukar jag och storesyrran säga till pappa om det är något de gör som vi tycker är fel, men de tar aldrig till sig det förrän de får höra det från nån annan än oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0