Söndag

Det är söndag idag och jag ska gå och ta en fika med några vänner lite senare idag. Men innan det hade jag tänkt gå till en lifebutik och förhoppningsvis köpa proteinpulver. Egentligen vill jag bara vara hemma idag och spendera lite tid med syrran eftersom hon åker imorgon :'( . Men jag har ju lovat mina friends unfortunately.
Att syrran går kommer också betyda att jag inte längre kommer kunna låna hennes fina kläder och inte heller kommer jag kunna använda hennes underbara dator! Jaja, thats life i guess.

Vid klockan 8 idag kommer min moster hit. Det ska bli kul, det var längesen hon var här. Och hon har inte sett lillesyrran på månader!

På tal om ingenting så har mitt hår blivit jättetunt :'( . Jag har tappat skit mycket hår! Jag tror nog att det beror på permanentningen, mitt hår är väldigt skört och typ fragile. It needs some extra care. Jag är så avundsjuk på syrran, hennes är tjockt och ganska långt.
Nu ska jag börja vårda det ordentligt igen.

Jag ska nu börja göra mig i ordningen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0