Skolstart

Imorn är det skolan som gäller! Egentligen så är jag inte sådär värst sad about it, för tror inte det blir en sån jobbig dag. Elr asså lektionerna i sig må vara jobbiga men inte själva dagen. Jag börjar 10 och slutar vid 1.
Nu är det början på sista terminen, sista, och jag ska bannemig kämpa!

Snart åker också syrran tillbaks upp till norr igen :( om ca en vecka. Då kommer jag inte se henne förrns studenten!

Jag tog mig an modet att messa the boy igår (det får bli hans nya nickname), dock blev det sent, ungefär vid 11 tiden. Som tur är så ringde han inte upp utan messade tillbaka. Han verkade inte sur, tur det. Jag vet egentligen inte varför jag bryr mig? För egentligen så gillar jag inte honom. Elr jag gillar honom, men inte mer än det. Som en vän typ. Men jag tycker det är kul och mysigt med sms från det mosatta könet, jag behöver ju lite elements of the opposite sex! Det är väl inte fel av mig att fortsätta hålla på. Det är inte direkt som om jag "leker" med hans känslor. Vi har inte ens kommit så långt:p

Men men,  jag borde nog ta och lägga mig nu. Känns jättekonstigt, från att ha vant sig vid att gå och lägga kl 3-4 ska man nu helt plötsligt gå och lägga sig vid 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0