Random och spontant!

Nu har pappas "true colors" kommit fram igen, jag visste väl att det inte skulle hålla länge. Igår irriterade han mig så mycket, kallade mig dum och skit för att jag inte hade gjort en grej. Jag tror inte han förstår hur jobbigt det är när han håller på så. Ursula är också skit irriterande men nu på sistonde tycker jag att hon mest har varit jobbig mot farsan, riktigt riktigt jobbig mot honom, och såklart så kan pappa inte säga emot när det kommer till henne. Jag tror därför att han tar ut irritationen, som han får från Ursula, på mig.

Igår skrev jag inget, mådde skit. Verkligen skit. Ville bara dö. Grät och grät innan jag skulle lägga mig. Ibland orkar jag inte med livet. För mycket press. Inte bara från skolan utan från allt. Onsdagar är verkligen inte någon höjdare.

Idag mår jag dock bättre. Våra lektioner var intressanta och lärorika. Tummen upp för det! Idag på gympan var det en tjej som börja prata med mig helt randomly i omklädningsrummet. Vi var helt själva där och först trodde jag inte hon prata med mig, trodde hon kanske hade någon kompis inne på toaletten som hon prata med. Men sen förstod jag att det var mig hon snacka med. Hon var verkligen skittrevlig! Kändes som att man hade pratat med henne förr. Så himla snäll, öppen, glad och spontan! Jag älskar när sånt händer, något helt random, helt överraskande, som man inte förväntat sig, sådär helt på måfå.

Vi är inne på fjärde dagen av min sista termin i gymnasiet, och redan har jag fullt upp nästa vecka. 1 redovsining och en naturläxa. Jag har saker vid sidan om det också som projektarbetet för imorn och på fredan nästa vecka (loggbok), och svenskan som ska vara klar veckan därpå. För att det bara ha gått dar, så tycker jag själv det är mycket. Tänk sen hur mycket jag kommer ha och göra nästa vecka liksom.

Jaja, nu ska jag sluta tjata. I have a lot to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0