Proteinpulver

Usch vad lat jag känner mig. Jag sover alldeles för mycket. Sover sent och vaknar sent. Det här är inte bra! Skolan börjar om två dagar och jag måste få tillbaka min vanliga rutin. Snart börjar det jobbiga igen, åh =(. Men jag försöker trösta mig själv genom att tänka att den här terminen troligtvis inte kommer vara så jobbig som den förra eftersom att det blir nya kurser nu som verkar en aning intressant, dessutom så det finns några därute som har det betydligt värre än jag, så det ska jag också tänka på.

Jag har de senaste dagarna tänkt på en grej. Jag har ju alltid haft svårt med min vikt. Att gå upp alltså. Det spelar ingen roll hur mycket jag äter, jag går aldrig upp i vikt. Jag har inga som helst ätstörningar, jag ÄLSKAR mat! Jag vet inte vad det är, kanske är det genetiskt, me dont know. Men jag står inte ut att vara kantig och benig längre, det är så himla fult. I ettan fick jag ju också reda på av skolsyster att jag var underviktig för min ålder.
Jag vill ha kött på benen, jag vill ha rumpa och jag vill ha kurvor! Så nu tänker jag ta tag i det här. Jag har kollat på internet och jag har researchat en hel del. Jag tänker köpa proteinpulver. Jag har inte läst något negativt med det, det är ett kostttillskott som är riktigt bra för kroppen, speciellt till sånna som får i sig för lite (jag är en av de, det finns aldrig mat hemma och man måste tjata på farsan varje dag om mat, oftast kommer han med ursakten att han inte har pengar och då måste jag använde min egna pengar för att köpa mat, vilket jag hatar att göra). Det ändå negativa som jag läst är att det är dyrt. Men jag är faktiskt beredd att lägga ner pengar på det. Egentligen är det inte så himla dyrt, man kan hitta proteinpulver för 300kr. Så det är exakt vad jag ska göra. Till studenten vill jag inte vara benig, jag vill ha kött på benen! Det kan ta tid innan man ser resultat och man måste hålla sig till att ta det, man får alltså inte slarva. I'm determined, jag tänker beställa mitt på gymgrossisten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0