Mjukstart? I don't think so

Sa jag att första dagen av skolan skulle börja med en mjukstart? Ha! I think not! Skolan var hemsk jobbig, all skolångest kom som en våg över mig. Speciellt på NO:n!
Shit asså, I really have to shape things up this term.
Vi gjorde iallafall en rolig grej på religionen idag (eller rolig och rolig, men nog var den intressant), men berättar nog det i ett annat inlägg för måste verkligen sova.

Jag hade skitsvårt för att sova inatt, alltså jag gick ju och la mig vid 12. Gissa när jag somna? Vid 4. Jag log i 4 timmar och bara vred och vände på mig, no matter how much I tried så gick det inte att sova! Sen gick jag upp vid 7 men konstigt nog så kände jag mig inte så trött. Men tröttheten kicka in senare när jag kom hem!

Imorn är det en ny dag. Gympa first thing tomorrow klockan 8.20, kill me!

Pappa var stupfull idag btw, han drack vodka som bara den. Det är hans nya grej, förut var det öl som gällde, nu är det vodka, som han dricker till allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0