Jag vill bli frisk

Idag är jag fortfarande sjuk. Hela dagen har jag varit illamående och haft känslan av att jag vill spy.
Igår åt jag ju ingenting på hela dagen drack bara vatten. Idag hade jag faktiskt aptit och blev hungrig, så jag åt. Till en början blev det enkla grejjer som filmjölk och blåbärssoppa sedan åt jag riktig mat alltså en måltid. Nu tror jag att jag kommer spy antingen inatt eller på morgonen. :'(

Jag känner mig så ful och äcklig just nu. Har varken duschat eller borstat tänderna på två dagar, mitt hår behöver fräschas upp, ååh jag känner mig så ofräsch. Jag skulle om någon såg mig just nu. Inte ens för en miljon skulle jag låta någon se mig såhär. Men jag orkar inte, jag känner mig så svag och orkar inte bry mig om hur jag ser ut och hur fräsch jag är. Hygienen ligger typ sist på min priororitets lista just nu. Men jag ska bättra mig imorn, I'll try to atleast....

Usch, mår hemskt illa, jag hoppas det går över FORT!

Nu är det läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0