Jag måste sluta vara feg

Idag har jag som vanligt inte gjort någonting. Igår pluggade jag från 5 till 9, så nu har jag kommit en bra bit på mitt projektarbete, i'm happy! Still a lot of things left to do though :/

Jag vaknade av att någon ringde mig idag vid kl 11. Gissa vem? :). Just precis, the boy called me :). Det var faktiskt det sista som jag hade förväntat eftersom att han inte hade hört av sig sen jag var hemmos honom (vilket var exakt en vecka sen.. shit tiden går fort!!) Men FEG som jag alltid ska vara så vågade jag inte svara. Ja, jag har någon typ av socialfobi för killar, jag måste sluta deny it!
Nu kommer han gå och tro att jag har "dissat" honom och inte vill prata med honom :( . Och jag har inte messat eller någonting efter det. Jag lovade mig själv att jag skulle göra det idag men har inte gjort det än. Och då måste jag ju också komma med en vit lögn för att förklara varför jag inte svara :( *suck* Och nu har det gått så pass mycket tid att jag måste ha en ordentlig förklaring!

Jag tror att jag är lite rädd för att skicka iväg ett sms för att då kanske han ringer upp mig, och jag vill hellre bara sms-snacka, för då hinner jag tänka igenom vad jag ska säga. =/

Jag måste sluta vara feg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0