Födelsedagen börjar närma sig

Inte mycket har hänt idag. Sov till 3, som vanligt, fan hatar det! Farsan berättade för mig igårkväll att Ursula fyller år och att jag måste köpa en present. Så han gav mig pengar så att jag kunde gå och köpa en present idag (igår). Så det var exakt vad jag gjorde när jag vaknade. Jag brydde mig verkligen inte om vad jag skulle köpa till henne, bara tog något billigt från Glitter, en billig handväska för 25 spänn. Restererande pengarna tog jag för mig själv, just nu är jag in desperate need of money!

Jag har lyssnat på en massa musik idag. Fan, jag älskar verkligen musik, makes me feel so good! Det är ju faktiskt "scientifically proven" att musik är bra för hälsan. Jag har även funderat en massa på min 18-års b-day. Lite komiskt hur jag inte alls såg framemot min förra födelseldag och inte märkte av den förrens typ 2 dagar innan jag faktiskt fyllde år, det var någon kompis som påminde mig. Men min 18årsdag är annorlunda. Precis som mediumet sa på spådomsmässan så kommer det att bli mitt magiska år. Jag kommer vara fri, jag kommer inte längre behöva vara ekonomiskt beroende av farsan, jag kommer kunna gå ut och ha kul! Och ingen mer, målsmans tillåtelse eller underskrift! Love it!
Det är ju trotsallt inte långt kvar nu. Det är ungefär 2 månader och någon vecka kvar. Shit helt sjukt hur tiden går fort! För inte så längesen var det ett halv år kvar, och nu bara två månader!! Helt sjukt.
Jag har funderat mycket, hur jag ska fira den. Självklart kommer vi gå ut, without a doubt! Men frågan är vad man kan hitta på innan det? Jag tänkte att man kanske kunde äta ute på restaurang, men det gjorde jag ju förra året och det kanske blir dyrt för andra. Så jag tänkte att jag nog kanske kan ha en liten "förfest" med middag och musik och sånt här hemma hos mig. Frågan är bara om jag vågar med Ursula och farsan i hemmet. =/ Kanske kan jag be de vara borta under tiden, jag vet inte, jag måste snacka med farsan. Men jag tycker det vore en rolig idé och mina friends verkar gilla idén med.

Vi får se, nu måste jag sova! Och sorry ifall det blev lite stavfel! (Jag hatar själv att läsa texter med stavfel).
Btw, i proteinpulver inlägget skrev jag att jag börjar skolan om två dagar vilket inte stämde. Jag hade fått för mig att vi började den 7:e januari (jag var även den dan beredd på att gå och lägga mig tidigt) när vi egentligen börjar på måndag den 11:e. Förlängt lov, love it! Proteinpulvret har inte beställts än (due to ekonomiska skäl and lazyness) men kommer att göras snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0