Driver hon?

I LOVE MUSIC! Jag var tvungen att säga det. Tidigare idag mådde jag piss. Sedan började jag lyssna på riktigt bra låtar och nu mår jag skit bra. Sjukt vad mycket påverkan musiken har på mig.

Har inte skrivit på typ 2 dagar ser jag. Busy, busy, busy har jag varit med school. Dock har jag varit jättelat idag och har i princip inte gjort någonting, förutom sovit och ätit. Det är läskigt hur mycket jag sov idag. Jag vaknade halv tre på dan och var uppe till ungefär 5. Då gick jag och la mig igen och vaknade inte förrän halv åtta. Det är mer än 12 timmar! Jag tror min kropp var tvungen att ta igen alla sov-timmar jag förlorat under veckan. Vi kvinnor behöver dessutom mer sömn än män.

Idag när Ursula ropade på mig trodde jag att hon skulle klaga på mig och be mig städa rummet (det är hemskt just nu). Men istället frågade hon mig bara vart jag köpt en grej. Chock!

Jag snackade också med syrran idag. Hon är verkligen inställd på att hennes tjej är "the one". Hon sa att hon aldrig trodde hon skulle hitta någon som hon kunde leva livet med fullt ut. Men att hon nu har gjort det. Jag brukar alltid undra om min syrra typ driver med mig? Snälla säg att hon driver med mig.
Jag vet vad jag såg och hörde under resan och that is not someone my sister should be with.

Nu är det sleeptime eventhough I'm pigg.

p.s I fredags fick vi tillbaka naturprovet som vi gjorde innan lovet, remember the one I panicked about? Jag fick VG och jag var endast 2 poäng ifrån MVG! Jag är rätt så nöjd faktiskt med tanke på att jag var helt inställd på att jag skulle få G och pga att jag suger på NO. I was totally chocked! Men detta visar kanske på att jag kan om jag verkligen pluggar och att jag är bättre än jag tror. :)
Jag måste också tillägga hur jävla fucking kallt det är just nu!!!! Man vill knappt lämna lägenheten (som iofs också i skitkall fastän elementen är på)! I Metro stod det att det aldrig har varit så här kallt i Stockholm sedan 1987! Jag dör! Det är ungefär -23 nu. Hata hata hata detta väder!! The minute you step outside the door, you freeze to death! GE MIG SOMMAR, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0