Vad har jag gett mig in på?

Jag har börjat chatta och messa med en kille. En kille som jag två gånger träffat på en fest. Vi pratade egentligen aldrig på själva festen, men nog så fångade han min blick ett par gånger. Han addade mig på facebook för några månader sen och idag så frågade han mig å facebookchatten ifall jag ville komma hem till honom. Jag sa att det inte gick idag (spelade lite svår, har egentligen ingenting att göra) och sa även att jag tycker han bor så långt ifrån (ungefär en timme ifrån mig). Han erbjöd då att han kunde hämta mig från stan och även följa med mig ända hem efteråt. Jag sa att det var gulligt av honom men att jag kan komma en annan dag istället. Han frågade om det gick för mig att komma imorn iställlet då hans föräldrar kommer tillbaka hem från en resa på måndan.
Här tänkte jag efter, länge. Under hela mitt 17åriga liv har jag bara varit hemma hos en kille en gång, men den gången tycker inte jag gills för jag var så ung då.
Så jag tänkte efter och jag tänkte på mina nyårslöften. Våga mer och vara mer social (speciellt på killfronten). Jag tänkte också att jag måste få ha lite kul nu innan skolan sätter igång då det bara är plugg som gäller.

Så jag tackade ja och jag ber till gud att det inte var ett misstag, nu är jag faktiskt nervös! Men jag tror helt ärligt att jag överreagerar (jag försöker iaf intala mig detta), så farligt kan det väl ändå inte vara? Vi kommer nog ha mycket att prata om för vi har många saker gemensamt. Vad har jag att förlora egentligen? Man måste våga annars kommer man ju aldrig nån vart.
Vad har jag gett mig in på =/
Drar nu, kanske loggar in lite senare med ett inlägg, vi får se. 

PS. nu skickade han en låt till mig som han gillar, den är bra faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0