2010!!

Vill börja detta inlägg med att säga Gott Nytt År!!! Vilken härlig kväll det har varit! Tänka sig att man kunde ha så kul även fast man inte kan gå ut och festa. Jag och mina kompisar skrek och kramades som bara den när klockan slog 00.00. Vi var väldigt stressade, för efter att vi hade ätit (maten var utomordentlig!!) så var klockan halv tolv och då hade vi bara 30 minuter kvar tills det skulle smälla. Så vi sprang som galninar för att hinna till dit vi skulle, och att tågen var sega gjorde inte saken bättre heller. Men vi kom prick i tid! Vi var på plats 23.59, fatta vilken tajming!

Jag hann se en massa som jag kände också, vissa som jag inte sett på flera år! Ja, denna nyår var kul! Trots att det var så läskigt kallt så brydde jag mig inte, för att jag hade så kul! Och inte heller var det svårt att gå med klackar trots att det faktiskt var halt lite här och var. Lite jobbigt med alla män som man fick äckliga blickar av, och alla killar som var superfulla och började snacka med en. Flera taffsade också på en av mina kompisar, usch! Verkligen as tur att vi var med vår killkompis som hjälpte oss att knuffa bort dom.

Ja min nyår var underbar, ganska wild and crazy men ändå as kul! Gud vad folk var fulla, asså jävlar! Och en hel del slagsmål också såg vi också.. Män.. dom ska alltid leka tuffa.. *suck*. 
Själv drack man ingenting. Hade det funnits till hands så hade jag nog druckit lite,, det är ju trotsallt nyår :) men det gjorde det inte, så jag slapp det, vilket är helt lungan för mig för man kan ha kul utan alkohol också ;) Måste också bara påpeka hur nöjd jag blev med how I turned out to look. Håret blev sådär fint vågigt, sminket blev perfekt, kläderna satt skitbra likaså örhängerna och ringen som blev som pricken över i:et. Med tanke på hur lite jag planerat min lilla utstyrsel så blev resultatet skitbra. :)

På vägen hem träffade jag en gammal killkompis (eller killkompis är kanske lite väl att ta i, en bekant från området där jag bor) som jag inte sett på flera månader, kanske t.o.m ett år sen. Han var verkligen jättetrevlig och det var härligt att ha sällskap hem. Med honom var det inte heller nervöst eller jobbigt att prata med, väldigt skön och trevlig snubbe. Vem vet, kanske har jag blivit bättre på att prata med killar? Nej, skämt åt sido, det kommer nog ta ett tag.

Det var i varje fall en underbar start på år 2010. Jag ser fram emot det kommande året, det kommer nog bli ett intressant år. 2010 är lite som ett mysterium. Kommer ej veta vad som komma skall. Efter studenten har jag ingen vanlig skolrutin att gå tillbaka till och då kommer jag kunna bestämma mig för precis vad som helst. Jag kan alltså efter sommarn göra precis vad som helst.

Nyårslöften
- Tänka lite mer på mitt eget bästa
- Komma i tid
- Våga mer
- Vara mer social (speciellt på killfronten)

Yes, det var det. Nu måste jag verkligen sova. Undra när jag vaknar imorn =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0