Vår/Sommar, pls be here soon!!

FYFAN vad kallt det är ute!!! Jag orkar inte med denna kyla, its making me hate going out!!!
Det är så illa nu att man nästan glömt bort hur det känns att inte frysa. Tänk när våren/sommaren är här. Då kommer man kunna få på sig en tunn jacka eller ingen jacka alls, och ett par bekväma ballerina skor and you're good to go. Men inte i snön inte. Då måste man minsann ta på sig ett ton kläder för att inte frysa och sedan när man kommer ut kriga för att gå kunna gå ordentligt i snön. Att det alltid blir trafik med SL:s tunnelbanor gör inte saken bättre heller. Och inte heller att man blir trött, seg och depressed som satan. Och inte heller all brunaktig slask som bildas gator och trottoarer. Ja, the list goes on....
Jag skriver detta i hopp om att jag en vacker sommardag läser detta och sedan kan vara nöjd, njuta och inte ta för givet att sommaren är kommen.

Jaja nog om väder. Idag började jag 8.20 och jag var endast 5 minuter sen. Men vad får jag reda på när jag kommer fram till skolan vid skåpen?? Jo, att lektionen är inställd!! Tänk att jag hade kunnat sova en extra timme!! Blir så arg! Det bästa skulle vara om man kunna bli informerad av detta innan.
Jaja, sedan var det skola som vanligt. En väldigt rolig skoldag idag med! Det händer så roliga saker i skolan, man har verkligen kul (bortsett från tråkiga lektioner). Lärde också känna en ny trevlig elev från ib, jätteschysst och rolig! Jag föredrar nog mer att vara på skolan än att vara hemma. För då får jag umgås med vännerna och ha det skoj. Idag fick jag även reda på en massa nyheter från vännerna, mycket kul (orkar ej gå in på detalj).

Potential love toy är gullig som alltid. Han är så söt!! Lite tråkigt dock att man inte kan snacka ordentligt med honom då han inte har tillgång till internet (han har precis flyttat) så därför får jag bara svar från honom under vardagarna då han kan använda internet från skolan. Givetvis messar vi ibland, men det kostar.

Nu ska jag laga mat. Det har på sistonde blivit en rutin att jag varje dag lagar mat till mig själv. Det finns både en fördel och nackdel med detta. Fördel: att jag får äta god mat som jag tycker om! Nackdel: att jag blir otroligt trött efter skolan och orkar därför ibland inte laga mat, då jag också måste plugga och sova tidigt, kan det bli lite brist på tid. Men men, what to do.

Im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0