Potential love toy :)

Inte mycket som hänt de senaste två dagarna. Lillesyrran kom ju hem i onsdags och nu mår hon prima. Idag har Ursula jobbat så jag och farsan har fått vara barnvakt, mest farsan om jag ska vara ärlig. Men jag har behövt plugga! Jag har ett prov på tisdag som är ganska avgörande, så det är väldigt viktigt att få bra betyg. Jag hoppas, ber och bönar att jag får MVG. Jag blir lite besviken ifall jag inte får det, för det är egentligen relativt enkelt speciellt om man har pluggat ordentligt.

På senaste tiden har jag haft en oerhört ovanlig lust för kärlek. I want a man, ok!?! Haha nejmen, ibland räcker det liksom inte med vänner. Man behöver någon som man kramas och pussas med. Någon som kan älska en på ett annat sätt. I want that. Men kanske vill jag bara det i mina drömmar. För i verkligheten så är jag kass när det kommer till killar. En del kan jag inte ens prata med. Undrar om jag någonsin kommer hitta en bra kille med tanke på hur jag är. Det finns en kille som jag har snackat med på facebook. (Jag kan snacka med killar på datan för då är jag inte alls lika nervös och more importantly, jag har tid på mig att tänka ut vad jag ska säga). Han är verkligen jättesnäll och jättegullig. Vi har snackat en hel del. Det enda problemet med honom att han bor långt uppe i norr, så chansen att man får träffa honom är rätt så minimal. Sist jag logga in så frågade han efter mitt nummer. Och jag har inte svarat. Jag vågar ej. Jag hatar ju att prata i telefon med en kille, speciellt någon jag aldrig träffat och speciellt någon som tycker jag är söt. Fattar inte varför, mina bilder, eller de bilderna jag har på facebook som är väldigt få, är skitfula på mig. Undrar om han ens har sett de? Men hursomhelst, jag får värsta prestationsångesten när man ska prata i telefon.
Det bästa med den här killen är att han faktiskt är riktigt snygg, och jag skulle helt ärligt inte banga på honom någonstans, jämfört med the boy som jag typ bara var med för att det var han som var intresserad och inte jag. Men den här killen är verkligen het och han har bästa personligheten och alla teams som han är med i på facebook visar hur gullig han är som person haha. "2kr per medlem till de behövande i Haiti" eller "Feed a child with just a click" eller "Anti Sverigedemokraterna" Detta visar att killen är smart och tänker på fler än bara sig själv d.v.s han har en omtänksam sida och är inte så superficial. This is sexy to me!
Han har också med i ett team som kallas "Randomness rocks" This I love too, det har jag också skrivit tidigare i min blogg. Han har verkligen ingenting negativt på sin facebooksida (nej jag är ingen stalker:p). Dock gillar han rock, which I do not like at all =/ Men man har ju hört att rock-killar är de gulligaste, vem vet, kanske stämmer det?! ;) Jag har hittat på ett namn till honom. Han får heta potential-love toy ;D Potential för att han självklart har potential och love toy för att man nog aldrig kommer träffa den kille så därför blir han en love toy :).

Nu ska jag laga mat. Geez, vad långt inlägg det blev, probably med en massa stavfel, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0