Det kommer ej leda till något men jag fortsätter = det är kul!

Igår var det ju som sagt alla hjärtans dag och spenderade dagen med nåra vänner. Det blev pizza, sedan tåra och sedan bowling. Bowling är as kul! Har verkligen glömt bort hur roligt det är. Jag vann dessutom båda gångerna, känner mig stolt! Dock var det enda ganska lika mellan oss. Men men, dagen rulla på och jag hade inte förväntat mig något sms från potential love toy då han tidigare sagt att han inte hade pengar på mobilen.
Men vad ser jag på mobilen när jag tar tåget hem? Jo ett sms från honom (riktigt nära där att jag skulle skriva hans riktiga namn). Ingen förstår hur glad jag blev, jag typ sväva på moln hela vägen hem. Det var inget vanligt sms heller utan det var ett mms, alltså en bild, på två hjärtan och vid dem stod det jag älskar dig, på ett fåtal andra språk. Hur gulligt är inte det på en skala? När jag sedan skrev tillbaka och tacka för det fina och söta sms:et skrev han tillbaka ungefär: jag tycker jättemycket om dig, jag måste skriva till dig, du har blivit så viktig för mig. ... I die! Tror nog att det här är det mest romantiska en kille någonsin gjort till mig.
Jag bokstavligen talat dör för denna kille, men det är fortfarande någonting som jag tvekar på. Det är nog att jag är lite afraid of the whole relationship thing, jag vill inte bli sårad och jag har dessutom aldrig varit i ett seriöst förhållande, så det hela skrämmer mig en aning. Men vem säger att detta kommer leda till ett förhållande? Det skulle ändå inte funka, jag menar så långt som vi bor ifrån varandra. Men det är ändå kul att hålla på :D Som jag sa förut, så tänker jag fortsätta köra min grej och jag hoppas han fortsätter, det är kul och jag älskar det :).

Men men, on a more serious note så hade jag skola idag. Vi har fått ännu mer saker att göra och jag tror stress perioden snart kommer att kicka igång igen. Själva skoldagen var helt okej, ganska rolig faktiskt. Helt okej lektioner med lång och rolig lunchrast. Nu sitter man här hemma och har ingen aning om vad man bör börja jobba med. Suck! Kanske projektarbetet.

Im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0