Love my life!

Just nu går saker och ting i livet riktigt bra. Jag mår bra just nu. Det är så mycket roliga och bra saker som händer just nu och det går också rätt bra i skolan. Igår hade jag ju det där provet som jag var så nervös inför och det visade sig vara ganska enkelt, speciellt ifall man hade pluggat. Jag är bara lite orolig för att jag kanske skrev för lite. Det blev en sida på varje fråga men hela provet hade en massa blanka sidor med linjer på och min reaktion var "Okej, hur mycket ska man skriva egentligen?". Jag vet att jag kommer få VG for sure, MVG är jag lite osäker på, men jag hoppas, ber och bönar, för denna gång är det faktiskt viktigt med ett MVG!

Utöver det så fick jag för några dagar sedan också reda på att en av mina närmsta vänner fått körkortet. Jag är så otroligt glad och stolt över henne, hon har kämpat något otroligt och det har varit riktigt dyrt för henne med alla körlektioner, så mama's proud :). Hon har sagt att vi nu kan åka runt i bilen tillsammans, fy vad kul!

Det har också varit en hel del snack om att resa i sommar med mian vänner. Resa är någonting jag bokstavligen talat dör för! Det är så jävla härligt! Och det bästa är att jag nog kommer att ha råd för det. Jag har lyckats spara ihop pengar och jag kommer dessutom få en massa under terminen. Vem tackar nej till en resa med sina vänner liksom? Vi får se hur det blir, allt hänger på det ekonomiska, så att säga :). Om det blir av så får det dock inte vara så länge, för jag måste jobba under sommaren också .. Men ja, vi får som sagt se hur det blir.

Pappa sa igår att han tyckte jag gått upp i vikt. Ingenting jag alls blev sur över, jag har ju kämpat som en galning för det. Det är någonting jag själv också tror jag har gjort, litegrann iaf. Känns som att låren har blivit en aning större, men armarna är fortfarande, som vanligt väldigt smala. Men jag tror nog proteinpulvret funkar, yay :D!

En annan great thing är det som hänt mellan mig och potential-love-toy. Jag bestämde mig för att ge honom mitt nummer (nyårslöfte: våga mer!) och sedan dess har vi messat varandra en hel del. Han ringde alltså inte utan messade, thank god! Det är lite dyrt att messa varandra men det skiter vi! Åh, han är så söt och gullig i hans sms :) Det vi har pratat om är mest om skolan och framtida planer. Han studerar hotel och restaurang och med det kan man öppna upp en restaurang, bli kock eller jobba på en reception eller bar. Han har sagt att han gillar att laga mat - pluspoäng! Igår skickade han ett sms där det stod någonting i stilen: "Jag har inte så mycket pengar kvar till att messa dig, men jag vill bara att du ska veta att jag tycker du är jättesöt och jag tror nog jag tycker om dig."
Hur gulligt är det inte det på en skala??? Detta sms fick jag när jag satt och fika med mina vänner. Det är vad jag kallar bra timing. Jag älskar när han ger mig komplimanger. Då jag har lite dåligt självförtroende så tror jag nog jag behöver jag bekräftelse. Yes, jag lider av bekräftelsebehov, sad but true! Jag förstår fortfarande inte hur han kan tycka om mian bilder som jag har på fejjan, det finns bara en jag är nöjd med, alla andra är fula enligt mig.
Det bästa med den här killen är att han är SNYGG som satan och har den mest omtänksamma personligheten. Jag vet att jag inte riktigt känner honom, men det är iaf hittils den bilden jag fått utav honom.
Det är riktigt svårt att hitta sånna killar i dagens samhälle. 
Fan att han ska bo så långt bort!

Jag vet ärligt talat inte vart allt kommer leda till, all I know is, I'm loving it and ama keep on talking to this lovely guy, he is a real cutie :).

Right now, I love my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0