Sportlov!!

Oj oj, nästan en hel vecka sen jag skrev sist. Men det har verkligen inte hänt mycket sen dess. Jag har haft så mycket att göra, namely plugg, så därför har jag inte bloggat. Och de kommande veckorna kommer också bli hektiska som fan. Nu har jag sportlov och det känns riktigt skönt, trots att jag har en hel del och göra, bland annat att skriva klart projektarbetet (den ska vara FINITO by tuesday), gå till banken och fixa saker med studiebidraget, gå till polisen för att fixa leg, hinna träffa gamla friends, gå till stadsbibblan och låna böcker, och mycket mer. Allt måste jag hinna med denna vecka så yes, I'm fully-booked.

Imorn är det också 1:a mars och det börjar faktiskt lite grann märkas att våren snart är kommen. Det är inte lika mycket snö och det är varmare än förr, man kan gå ut med en tunn jackadock måste man ha en halsduk, ett par varma strumpor och vantar, mössa om man vill but not a necessity. Att det är snart är 1:a mars betyder också att min födelsedag börjar närma sig. Det är mindre än två veckor kvar nu och jag planerar för fullt (detta är också en av sakerna som kommer in på min lista i vad jag måste göra under lovet). Det kommer bli som jag tänkte förut, en liten förfest hemma och sedan går vi vidare ut och dansar :D. Jag hoppas verkligen att det blir kul! Är lite skeptisk över två saker 1. Att det blir en tråkig klubb 2. Att farsan dricker för mycket och att ursula är hemma från jobbet, när alla är här. Jag skulle helst vilja att ingen var hemma men unfortunately that will not be the case:(

Allting går fin fint med potential love toy, fortfarande lika underbar :). Han kommer att komma till stockholm den 20:e april så jag kanske ska träffa honom. Han ska dock bara vara här ett par timmar, men han sa att en liten tid inte spelar någon roll, bara han får se mig :). Man kanske kan tycka att jag är dum för att jag träffar någon som jag bara snackat med på internet, men jag vet att han inte är en peddo liksom. När man träffar folk från internet ska man göra det offentligt och det är precis vad jag ska göra (troligtvis blir det på flygplatsen eller typ t-centralen) så om någonting skulle hända (vilket jag är rätt så säker på att det inte kommer göra) så har jag folk omkring mig. Jag är så säker på att han inte är någon peddo, tro mig, jag är väldigt bra på att känna av sånt, även fast spelar snälla. Dessutom har han aldrig pratat eller anspelat sig om sex, så tummen upp för honom :).

Btw, min kompis har en amerikansk kompis som flög hit till sverige i fredags. Igår var vi ett gäng som hade det askul i min kompis lägenhet. Vi snackade, åt, dansade och hade det mys. Det är så kul med amerikaner! :) En dag ska jag bannemig åka till Usa.

Men men, nu ska jag dra och försöka plugga. Kanske åker jag hem till en tjejkompis senare idag, men det är bara kanske.
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0