Fysisk närhet - I want!!

Idag har jag inte gjort ett skit. Och när jag säger det så menar jag det verkligen, I have done nada. Förutom att ha ätit, snackat i telefon och varit på datan. Vaknade dessutom rätt så sent (halv 3), men det var oerhört skönt att få sova ut!

Idag hände något märkligt med mig. Något som verkligen inte brukar inträffa när mina dagar är som stressigast. Men idag fick jag en sån enorm sexlust. Haha! Okej det kanske var lite väl att ta i med att säga sexlust, eftersom att jag aldrig haft sex, jag är ju oskuld. Vad jag menar är typ kroppskontakt, smekningar, pussar, kramar, fysisk närhet och hela det köret. Vill ha det något otroligt just nu. Åh, om man bara hade sin potential love toy här :). På tal om honom, killen är perfekt ok! Han messar mig varje dag för att se om jag mår bra och hur jag har det. Ingen kille har någonsin varit så gullig mot mig som han varit. Det enda problemet är ju att han bor flera flera mil bort så man lär aldrig träffa honom. Det är inte ens något vi har pratat om, att han kommer hit eller jag dit. Det är inte ens något jag har tid att tänka på just nu, I have school to think about.

Denna lust för kroppskontakt har varit överraskande enorm, kanske är det ett tecken på att I need to get laid! Haha nej skämt åt sido. Den enda killen som jag haft fysisk kontakt med är han jag små bråkade med (har skrivit om honom tidigare i bloggen). This guy really knew how to satisfy me, han var kung på det! Heheh Synd att man inte längre har hans nummer :/.

Nu när jag tänker efter så har jag ändå haft många killar i mitt liv, inget har lett till ett förhållande (och det har varit mycket på grund utav mig och mina issues) men ändå så har det funnits killar som har varit intresserade. Som sagt så är det bara jag och mina problem som jag måste försöka ändra på. Och det ska jag bannemig se till och göra, det är ett nytt år och jag ska våga mer.

Nu så hade jag tänkt duscha. Brukar inte göra det på kvällen, men känner att jag behöver en dusch. Förhoppningsvis går det bra att åka till skolan imorn, SL trafiken är completely KAOS. J**** snöväder som gjort detta och J**** SL som aldrig lär sig.

See you bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0