Tentan + att leva utan mobil

Okej det är nu bekräftat. Mobiler är mina fiender. Antingen blir de bortappade, stulna eller innehar någon form av skada. Så irri! Så igår pkte jag ända till heron city alldeles själv för att köpa enny mobil på MediaMarkt. Det stället har ju tekniska prylar till sjukt bra priser, I just had to go there! Nu återstår bara att skaffa simkort.

I onsdags så hade jag ju som sagt min tenta. Den var mycket svårare än det första kan jag lova. Och trots att vi hade 3 timmar på oss att skriva den, stressade jag som in i bomben mot slutet. Kände mig ganska osäker på de flesta frågorna så jag vet inte alls hur det gick. Det var 2 essäfrågor och och ca 8 kortfrågor. Jag hoppas verkligen, ber och bönar att jag klarar tentan. Det skulle vara förjävligt om man fick veta att man kuggade och måste göra omtenta. Har inte tid med det! Snälla snälla SNÄLLA låt mig klara tentan!

Idag är det fredag och jag har en ganska fullspäckad dag faktiskt. Jag ska först möta två av mina närmsta vänner, vad vi ska göra återstår att se men tror det blir fika. Sedan på kvällen ska jag med några och antingen bowla eller gå på bio. Vi får se hur det blir. Allting är så jävla jobbigt utan lur, kan inte ringa någon eller något. Speciellt jobbigt är när man ska möta upp någon och man inte kan ringa eller messa vart man är. IRRI!

Aja, nu måste jag verkligen börja duscha och så. Vi hörs sen bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0