Händelserikt år

Jag får återigen ångest när jag tänker på mitt jobb. Mina handledare har inte ringt mig och jag är helt ärligt talat förvirrad. Jag ska ju få ett nytt arbetsuppdrag varje vecka. Ringer dem inte imorgon ska jag nog försöka kontakta dem men en liten del av mig vill helst bara skita i det. Det är så tråkigt det här jobbet :'( Aja, det här är ju sista veckan på jobbet så jag borde ju kunna ge gärnet nu in i det sista.

Anyways, idag har jag bara chillat hemma med la familia. Jag kan inte fatta att skolan börjar nästa vecka. Det är helt sjukt. I cannot believe it. Känns som att jag tog studenten för en månad sen typ. Allt går så himla fort. Och sommaren är typ snart över. Det har redan gått mer än ett halvår på år 2010, det är helt ofattbart. Mina kusiner åkte också iväg idag, ena till en annan del av sverige och ena till usa. Hon som åkte till usa träffade jag en sista gång igen i fredags. Vi spenderade tid tillsammans hemmos vår moster. Nu är hon redan framme i usa! Lord knows what she's doing!

Det här året har nog varit en av dem mest händelserika på vääldigt länge kan jag lova. Så mycket som hänt! Detta år kommer utan tvekan att vara ihågkommen.

Skolan börjar ju snart och jag funderar på att nästa helg köra en liten skol-shopping runda. Ny kalender, nya block, pennor etc. Tror att det kan vara bra att inhandla lite nya matlådor också, nu när man inte mer kommer få någon skollunch.

Min pappa har nu också planer på att fixa vår bil. Vi har inte använt den på nästan 3 år tror jag. Han avställde bilen för att den saknar en massa bildelar som enligt farsan kostar en förmegenhet att köpa och laga. Nu verkar det dock som att han är villig att få den fixad, despite the costs. Vi får se, farsan snackar väldigt mycket, men det är inte alltid som det han säger görs.

Nu ska jag försöka få mig lite sömn. Jag kunde verkligen inte sova igår, det var hemskt. Det resultera självklart i att jag vaknade så sent som kl 3 på dan. Sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0